// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

استودیو رمدی در حال ساخت بازی‌ های چند نفره است

تمامی بازی‌های استودیو رمدی تا به الان فقط دارای بخش تک نفره بودند. حال این استودیو تصمیم گرفته با ساخت چند بازی چند نفره خود را به چالش بکشد. با زومجی همراه باشید.

اگر نگاهی به گذشته استودیو سرگرمی رمدی (Remedy Entertainment) بیندازیم، می‌بینیم تمامی بازی‌های این استودیو نظیر Alan Wake، Max Payne و Quantum Break دارای بخش تک نفره بوده و فاقد بخش چند نفره یا حالت مشارکتی (Co-op) هستند. میکائیل کاسورین و سم لیک، کارگردانان بازی‌های این استودیو، در این باره اعلام کرده‌اند که استودیو رمدی قصد دارد مسیری جدید را شروع کرده و با ساخت بازی‌های چندنفره و ترکیب آن‌ها با المان‌های همیشگی رمدی، تجربیاتی جدید را در اختیار مخاطبان قرار بدهند. آن‌ها در این باره می‌گویند:

ما می‌خواهیم خود را به چالش بکشیم تا بتوانیم راهی جدید برای ترکیب المان‌های بازی‌های خود با بازی‌های چند نفره و مشارکتی پیدا کنیم. ما همیشه تلاش کردیم تا بهترین‌ بازی‌های داستان‌ محور را برای مخاطبین خلق کنیم و حال، تصمیم داریم این داستان‌سرایی را بین بازیکنان بیشتر از طریق حالت مشارکتی به اشتراک بگذاریم. ما بر این باوریم که ساخت یک بازی چند نفره با المان‌های خاص استودیو رمدی می‌تواند محیطی استثنایی را برای مخاطبین فراهم بکند.

بنظر می‌رسد استودیو رمدی در حال کار بر روی چند پروژه جدید بوده که بعضی از آن‌ها بازی‌های آنلاینی است که با استفاده از موتور گرافیکی Northlight در حال توسعه هستند. گفته شده که استفاده از این موتور گرافیکی می‌تواند موارد مد نظر تیم سازنده برای خلق یک بازی چندنفره را فراهم سازد. از طرفی رمدی یک برنامه‌نویس شبکه را استخدام کرده تا با رهبری گروه برنامه‌نویسان بتواند بر روی بخش‌های مختلف این موتور گرافیکی و آماده‌سازی آن برای خلق المان‌های بازی‌های چند نفره این استودیو کار کند.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این پروژه‌ها و نمونه‌های اولیه استودیو رمدی دردسترس نیست. با این حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه اخباری حول بازی‌های بخش چند نفره این استودیو منتشر می‌شوند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده