نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

دمو جدید بازی Resident Evil 7 امروز منتشر می‌شود؛ انتشار تریلر جدید بازی [TGS2016]

کپکام در جریان نمایشگاه TGS 2016، اعلام کرد که امروز یک نسخه دمو جدید از بازی عرضه خواهد شد. همچنین تریلر جدیدی از بازی نیز منتشر شده است.

بازی Resident Evil 7 در جریان E3 2016 معرفی و همزمان با آن یک نسخه دمو از بازی با نام Beginning Hour عرضه شد. حال کپکام، سازنده بازی، در جریان نمایشگاه بازی‌های توکیو 2016 اعلام کرد که یک نسخه دموی دیگر برای این بازی امروز و با نام نسخه Twilight عرضه می‌شود. این نسخه دمو در همان عمارت دموی قبلی جریان داشته و با آن می‌توانید موارد و رمز و راز‌های جدیدی کشف کنید. این دمو فقط برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و برای تجربه آن نیازی به داشتن اشتراک پلاس نخواهید داشت.

سازندگان همچنین علاوه بر تایید عرضه نسخه دمو، یک تریلر جدید از بازی هم در TGS 2016 منتشر کردند. این تریلر در مورد خانواده بیکِر است و برخی از عادت‌های آن‌ها و همچنین بخش‌هایی از مبارزات اول شخص بازی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

سازندگان رزیدنت ایول 7 همچنین جزییاتی هم از نسخه دیلاکس بازی ارائه کردند؛ بر این اساس، این نسخه از بازی که پیش از این قرار بود ۸۰ دلار قیمت داشته و شامل بازی اصلی و Season Pass آن (که دو اپیزود داستانی به بازی اضافه می‌کند) باشد، از این پس قیمتی معادل ۹۰ دلار خواهد داشت و در عوض سیزن پس بازی شامل سه اپیزود داستانی خواهد بود. این افزایش قیمت از امروز اعمال خواهد شد و افرادی که پیش از این نسخه دیلاکس را یپش‌خرید کرده‌اند، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی به اپیزود سوم دسترسی خواهند داشت.

در ادامه همچنین می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید:


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده