نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بایوور از طریق یک مسابقه برای Mass Effect صداپیشه جذب می‌کند

استودیوی بایوور اخیراً مسابقه‌ای برای صداپیشگی در نسخه‌ای از بازی Mass Effect تدارک دیده که برندگان آن می‌توانند به جمع صداپیشه‌های بازی اضافه شوند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

طبق اعلام بایوور، علاقه‌مندان از همین الان تا تاریخ ۲۸ سپتامبر (چهارشنبه، ۷ مهر) فرصت دارند نمونه کارهای خود را برای استودیوی بایوور فرستاده و در نسخه‌ای از بازی Mass Effect صداپیشگی کنند. در این مسابقه شرکت‌کنندگان حق انتخاب هم دارند و می‌توانید از بین دومتن موجود برای گویندگی، یکی را انتخاب کنند. 

البته قوانینی هم برای انجام کار وجود دارد که برای یکی از آن‌ها، حتماً باید ساکن مناطقی چون استرالیا، کانادا (کبک هم شامل می‌شود)، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده باشید. کسانی که زیر سن قانونی هستند، قادر نخواهند بود در مسابقه یادشده شرکت کنند. در توضیحات هم‌آوردِ مذکور آمده است:

با صدای طبیعی خودتان صحبت کرده و آن‌را ضبط کنید. کمی دراماتیک بودن، بلامنازع است! در نظر بگیرید صدای ثبت شده، بر روی کیفیت کارایی‌اش قضاوت خواهد شد.

در صورت انتخاب شدن، فرد برگزیده در لس‌آنجلس و لندن یا ادمنتون در یک هتل اقامت داده می‌شود و باید صدای خود را در استودیوهای بایوور ضبط کند. هیچ تضمینی هم وجود ندارد که صدای وی مورد استقاده قرار بگیرد و اگر استفاده شود، مشخص نیست در کدام نسخه. اشاره دست‌اندرکاران فقط به «نسخه‌ای از سری مس‌افکت» بوده.

Mass Effect: Andromeda که قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۶ (آذر-اسفند ۱۳۹۵) منتشر شود، با تاخیر در سه ماهه اول سال آینده میلادی؛ یعنی در بازه زمانی بین اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی روانه بازارها خواهد شد. اثر نامبرده، حوادث کهکشانی کاملاً جدید را مدت‌ها پس از اتفاقات سه‌گانه اصلی روایت می‌کند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده