نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

تصاویر جدید مایکل فاسبندر در فیلم Assassin’s Creed

کمپانی یوبی‌سافت تصاویر جدیدی از مایکل فاسبندر، ایفاگر نقش کالوم لینچ / اگیلار در فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed)، در این فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکل فاسبندر در حال آماده شدن برای انتشار و اکران جدیدترین فیلم خود به نام Assassin’s Creed است، او در این فیلم ایفاگر نقش کالوم لینچ و جد خود در قرن ۱۵ میلادی به نام اگیلار است که یک آدم کش ماهر و حرفه‌ای است. استودیو سازنده فیلم اخیرا تصاویر جدیدی از فاسبندر که در اکثر تصاویر در نقش و لباس این آدم کش دیده می‌شود، منتشر کرده است که کالوم لینچ را در سفر در زمان نشان می‌دهد که در تلاش برای کشف جهانی که جدش در آن زندگی و حکومت می‌کرد، است. در تصاویری که در ادامه قابل مشاهده است، فاسبندر در هر دو دوران مدرن و رنسانس در لباس جد و آدم کش شخصیت اصلی فیلم اگیلار، دیده می‌شود. در این فیلم کالوم لینچ با استفاده از اطلاعات به دست آمده از که کاوش و بررسی خاطرات جد خود آگیلار، که توسط سازمان فاسد و قدرتمند تمپلار جمع آوری شده است، به قرن‌های گذشته سفر می‌کند تا فنون جنگی و مهارت‌های اگیلار را یاد بگیرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اگرچه تمام شخصیت‌های فیلم Assassin’s Creed جدید هستند، اما اتفاقات فیلم براساس سری بازی‌های Assassin’s Creed محصول کمپانی یوبی‌سافت، رخ می‌دهد. جاستین کورزل که کارگردانی فیلم Assassin’s Creed را بر عهده دارد، به وب‌سایت Coming Soon گفت که فیلم منشا داستانی خود را دارد، اما طرفداران این مجموعه می‌توانند روح و قلب بازی را از ابتدا تا انتهای فیلم مشاهده کنند. علاوه بر فاسبندر، بازیگرانی دیگری چون ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Assassin’s Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده