// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر هنگام عرضه بازی BioShock: The Collection منتشر شد

در راستای عرضه بازی BioShock: The Collection، تریلر هنگام عرضه این بازی منتشر شد. در این تریلر می‌توان به وضوح کیفیت بالای ساخت و ریمستر شدن دوباره بازی را مشاهده کرد. با زومجی و تماشای تریلر روز عرضه بازی همراه باشید.

BioShock: The Collection با اینکه یک ریمستر از سه گانه BioShock است ولی، می‌توان آن را جز با ارزش‌ترین کالکشن‌های نسل هشتم دانست. در راستای عرضه این بازی بر روی دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بد نیست تریلر روز اول این کالکشن زیبا را که حاوی صحنه‌های از سه نسخه بازی است تماشا کنیم. جدای از سایر کالکشن‌ها یا بازی‌های ریمستر که صرفا فقط نام ریمستر بر روی آن‌ها درج شده، BioShock: The Collection به بهترین نحو نسخه‌های پیشین را با گرافیکی در خور نسل هشتم در اختیار شما قرار می‌دهد.

تو کی گیمز، ناشر سری بازی BioShock، در جریان منتشر کردن تریلر روز عرضه بازی یک نقل بسیار زیبا را از این بازی قرار داده است.

همیشه اینجا یک مرد است، همیشه اینجا یک شهر است، همیشه اینجا یک فانوس است

متاسفانه همانطور که قبلا در زومجی خواندید، کاربران نسخه رایانه‌های شخصی BioShock: The Collection می‌بایست تا تاریخ ۲۵ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر میلادی) برای تجربه این شاهکار وصف نشدنی صبر کنند.

| |‌


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده