نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

سریال انیمیشنی Pokemon Generations تایید شد

کمپانی پوکمون با انتشار تریلری به طور رسمی سریال انیمیشی پوکمون نسل‌ها (Pokemon Generations) را تایید کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی پوکمون سریال انیمیشنی و کوتاه Pokemon Generations را که الهام گرفته از تمامی نسل‌های سری‌ بازی‌های Pokemon است تایید و معرفی کرد. انیمیشن Generations قرار است در ۱۸ قسمت پخش شود که زمان هر قسمت بین ۳ تا ۵ دقیقه متغیر است، از برجسته‌ترین نکات این انیمیشن می‌توان به بزرگترین لحظات سری بازی‌های پوکمون مثل، پوکمون قرمز، آبی و زرد به پوکمون X و Y، اشاره کرد. کمپانی پوکمون همچنین تریلری از این انیمیشن منتشر کرد که شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

دو قسمت اول از ۱۸ قسمت سریال Pokemon Generations در روز ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) برای اولین بار منتشر خواهد شد. تمامی قسمت‌های این انیمیشن در کانال رسمی پوکمون در یوتیوب پخش و منتشر خواهد شد. کمپانی پوکمون همچنین تصاویر مفهومی از انیمیشن Pokemon Generations به همراه پوستر و لوگوی آن، منتشر کرده است که اتفاقاتی را که در این سریال رخ می‌دهد نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر مفهومی به همراه پوستر آن را مشاهده کنید:

در خبرهای دیگر در رابطه با مجموعه پوکمون، بازی Pokemon Sun and Moon سرانجام قرار است در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) بر روی کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده