// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

تمامی بسته های الحاقی Battlefield 4 برای کنسول‌ها رایگان شدند

در ادامه کمپین حمایتی «پیش به سوی Battlefield 1»، الکترونیک آرتز تمامی بسته‌های الحاقی Battlefield 4 را به صورت رایگان برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت در دسترس قرار داد. با زومجی همراه باشید.

در جریان کمپین حمایتی «پیش به سوی Battlefield 1» تعدادی از بسته‌های الحاقی دو بازی Batlefield 4 و Battlefield Hardline در تخفیفات مایکروسافت به رایگان در اختیار کاربران قرار داده شد. از طرفی اگر فرصت در اختیار گرفتن آن‌ها به صورت رایگان را از دست داده‌اید، هیچ نگران نباشید زیرا میجر نلسون، مدیر بخش برنامه‌ریزی ایکس‌باکس، در یک توئیت اعلام کرد که تمامی بسته‌های الحاقی Battlefield 4 برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 رایگان شده‌اند. کاربران دو پلتفرم مایکروسافت با مراجعه به فروشگاه ایکس‌باکس می‌توانند به رایگان این بسته‌های الحاقی را دانلود کنند. همچنین ساعاتی پس از اعلام این خبر مشخص شد که دارندگان پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 نیزمی‌توانند این بسته‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند. فعلا خبری مبنی بر رایگان شدن DLC‌ها روی پی‌سی اعلام نشده است.

در ادامه آمده که به هیچ‌وجه برای دانلود و در اختیار گرفتن این بسته‌های الحاقی نیازی به حساب مشترکین طلایی ندارید ولی برای آنلاین بازی کردن، حتما می‌بایست جز مشترکین طلایی ایکس‌باکس یا پلاس پلی‌استیشن باشید.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهرماه (۲۱ اکتبر میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع VG247 Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده