نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بازی Resident Evil 7 از قابلیت های پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی می کند

اخیراً اعلام شده بازی Resident Evil 7 از قابلیت‌های کنسول پلی‌استیشن پرو نظیر رزولوشن 4K و ویژگی HDR پشتیبانی می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی کپ‌کام به‌صورت رسمی اعلام کرد که جدیدترین نسخه ار سری رزیدنت اویل که تحتِ‌نام «Resident Evil 7: biohazard» شناخته می‌شود، تمامی قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو را پشتیبانی می‌کند. یعنی ما می‌توانیم بازی یادشده را با چهار برابر وضوح بیشتر تجربه کنیم و تأثیر رنگ‌های اشباع شده را هم ببینیم. این مورد درحالی اتفاق می‌افتد که پلتفرم یادشده در آبان‌ماه عرضه می‌شود و بازی مذکور در اوایل سال آینده. این موضوع، در حسابِ توییتر رسمی بازی مشخص شد.

خبری بزرگ برای همه!  بازی Resident Evil 7 از پلی‌استیشن پرو، کیفیت 4K و قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند. 

کیفیت 4K و قابلیت HDR؛ دو ترجیحی هستند که بازیکنان در صورت خرید پلی‌استیشن 4 پرو از آن‌ها بهره می‌برند. این پلتفرم، چند روز پیش و طی نشست پلی‌استیشن رونمایی شد و با قیمت ۳۹۹/۹۹ دلار روانه بازار می‌گردد که  قادر به پردازش ۴/۲۰ ترافلاپس درکنار Colck Rate سریع‌تر و چند مورد دیگر است.

Resident Evil 7 در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های ویندوزی منتشر خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده