نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

بازی Red Dead Revolver به احتمال زیاد برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

امروز شعبه استرالیا فروشگاه پلی‌استیشن بازی Red Dead Revolver را برای انتشار برروی کنسول پلی‌استیشن 4 لیست کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در حالی که طرفداران بسیاری در انتظار معرفی نسخه جدید مجموعه Red Dead یا نسخه ریمستر شده بازی Red Dead Redemption هستند، امروز شعبه استرالیا فروشگاه پلی‌استیشن، بازی Red Dead Revolver را برای کنسول پلی‌استیشن 4 لیست کرده است.

این فروشگاه صبح امروز بازی Red Dead Revolver را در سایت خود قرار داده بود که بر اساس آن، این بازی در روز ۲۳ شهریور به صورت دیجیتالی در قسمت بازی‌های پلی‌استیشن 2 قرار خواهد گرفت. بر اساس تاریخ انتشار این بازی، احتمال عرضه جهانی این بازی بسیار نزدیک خواهد بود. هرچند، این فروشگاه دقایقی پس از لیست کردن بازی در فروشگاه خود، این بازی را از روی سایت خود حذف کرده است و هم ‌اکنون تاریخ انتشار دقیقی از این بازی در دسترس قرار ندارد.

Red Dead Revolver - PS2 to PS4 Games

براساس عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید، این بازی برای بخش بازی‌های پلی‌استیشن 2 منتشر خواهد شد؛ پس بازی Red Dead Revolver نسخه پلی‌استیشن 2 است و نه بازسازی یا ریمستر این بازی کلاسیک.

بازی Red Dead Revolver در سال ۲۰۰۴ برروی کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 2 منتشر شد که این بازی اولین نسخه از مجموعه Red Dead است. پس از ۶ سال، شرکت راک‌استار ادامه این مجموعه را با نام Red Dead Redemption معرفی و منتشر کرد که مورد ستایش بسیاری از منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. بازی Red Dead Redemption هم‌اکنون برای قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده