نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بازی کارتی Titanfall: Frontline برای پلتفرم موبایل رونمایی شد

کمپانی نکسون (Nexon) بازی کارتی Titanfall: Frontline را برای اسمارت‌فون‌ها معرفی کرد. این بازی قرار است در پاییز امسال به‌طور رایگان برای اندروید و iOS منتشر شود. با زومجی همراه باشید.

آرام‌آرام به تاریخ انتشار Titanfall 2 نزدیک می‌شویم و تا آن زمان محتویات تبلیغاتی بازی هم کم‌کم از راه می‌رسند؛ محتویاتی که بازی‌های موبایل هم در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. در همین راستا نکسون، توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های آنلاین، اخیراً از بازی موبایلی با نام Titanfall: Frontline رونمایی کرده است. تایتان فال: فرانت‌لاین یک بازی استراتژی کارتی است که به‌طور رایگان برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

به‌گفته‌ی نکسون، Titanfall: Frontline شامل «صدها خلبان (Pilot)، تایتان و Burn Card» خواهد بود و در آن، بازیکنان می‌توانند دسته‌های کارت‌شان (Deck) را با توجه به سبک موردنظرشان انتخاب و بروزرسانی کنند؛ به‌طوری که تأکید زیاد روی تایتان‌ها و خلبان‌های سریع می‌تواند برای علاقه‌مندان به سبک‌های تهاجمی و تند و تیز مناسب باشد و بازیکنانی هم که به تکنیک‌های دفاعی علاقه دارند می‌توانند بیشتر به سراغ واحدهای قدرتمند و سنگین بروند.

دست‌اندرکاران پارتیکل سیتی (Particle City)، توسعه‌دهنده‌ی Titanfall: Frontline، می‌گویند که در مراحل ساخت این بازی «همکاری تنگاتنگی» با استودیو ریسپاون، خالق سری Titanfall، داشته‌اند تا بتوانند تار و پود فرانت‌لاین را با المان‌های شاخص و منحصربه‌فردی که در گیم‌پلی تایتان‌فال وجود دارد پیوند بزنند؛ رویکردی که به باور آن‌ها در نهایت به دگرگون شدن بازی‌های کارتی کمک خواهد کرد. لری پِیسی، بنیان‌گذار پارتیکل سیتی، می‌گوید:

چه بحثِ برگرداندنِ نتیجه‌ی نبرد، با وارد کردن تایتان‌ها به میدان مبارزه، مطرح باشد و چه از میان برداشتن یک تایتان با ترکیب کردن پارکور و Rodeo، تایتان‌فال: فرانت‌لاین می‌خواهد بدون هیچ واهمه‌ای پای‌اش را دقیقاً جاپای تایتان‌فال بگذارد.

بازی Titanfall: Frontline قرار است در فصل پاییز برای اسمارت‌فون‌ها منتشر شود. تایتان‌فال 2 هم در ۷ آبان‌ماه (۲۸ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده