نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

تور ارزان تایلند الی گشت با ۲۰ درصد تخفیف ویژه: تا ۹ مهر فرصت دارید

با نزدیک شدن به آخر تابستان آخرین فرصت‌ها برای سفر در فصل گرما فرا رسیده و تایلند یکی از بهترین مقاصد گردشگری آسیا در این فصل است. الی‌گشت برای تورهای تایلند خود که با پرواز ایرآسیا انجام می‌شوند تخفیف ویژه ۲۰ درصدی را در نظر گرفته که تا ۹ مهرماه فرصت دارید از آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید در قرعه‌کشی الی‌گشت و کجارو شرکت کرده و برنده یک میلیون تومان اعتبار سفر به تایلند شوید.

آژانس مسافرتی الی‌گشت برای تورهای بانکوک، پوکت، پاتایا و تورهای ترکیبی تایلند بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است. این تخفیف ویژه تورهایی است که با پروازهای ایرآسیا انجام می‌شودو تا ۹ مهرماه فرصت دارید تا تور مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین می‌توانید در صفحه ویژه الی‌گشت در کجارو، نام، ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید تا در قرعه‌کشی یک میلیون تومان اعتبار برای سفر به تایلند شرکت کنید.

تورهای تایلند الی‌گشت با هواپیماهای A330 ایرآسیا انجام می‌شود و انواع هتل‌های لوکس تا هتل‌های اقتصادی‌تر در این پکیج‌ها گنجانده شده‌اند که شما می‌توانید بر اساس نیازتان پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با خرید آنلاین هر یک از این تورها می‌توانید علاوه بر ۲۰ درصد تخفیف ویژه از ۳ درصد تخفیف خرید آنلاین نیز بهره‌مند شوید.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده