نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

کوجیما: بازی Death Stranding جهان باز و دارای المان های آنلاین است [TGS2016]

هیدئو کوجیما طی کنفرانس سونی در TGS2016 گفت که بازی Death Stranding جهان‌باز و دارای المان‌های آنلاین است؛ ضمن اینکه از HDR و رزولوشن 4K هم پشتیبانی می‌کند. با زومجی همراه باشید.

هیدئو کوجیما، بازی‌ساز افسانه‌ای، طی برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی توکیو امسال، درباره‌ی Death Stranding، ساخته‌ی جدیدش، توضیحاتی داد. به‌گفته‌ی کوجیما این بازی، که نخستین‌بار در E3 2016 معرفی شد، اکشن-جهان‌باز خواهد بود و از عناصر آنلاینی بهره خواهد برد. او گفت که درون‌مایه‌ی ساخته‌ی جدیدش «متصل شدن» است و در آن، بازیکنان حین بازی کردن از طریق نوعی «ریسمان یا رشته» و به‌واسطه‌ی المان‌های گوناگون به یکدیگر متصل می‌شوند. البته هنوز نمی‌دانیم که کوجیما دقیقاً چه منظوری دارد و چنین طرحی چگونه در بازی پیاده‌سازی می‌شود.

خالق سری متال گیر در ادامه گفت که موتور بازی‌سازی موردنظرش را برای تولید Death Stranding انتخاب کرده است و فرآیند ساخت بازی به‌زودی آغاز خواهد شد. به‌گفته‌ی او، این بازی قرار است از رزولوشن 4K و قابلیت HDR پشتیبانی کند. با این حساب، به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن 4 پرو بتواند قابلیت‌های Death Stranding را به‌خوبی به نمایش بکشد.

بازی Death Stranding در کوجیما پروداکشنز، استودیوی جدید کوجیما، ساخته می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده