// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

باندل های Battlefield 1 کنسول ایکس باکس وان S معرفی شد

کمپانی مایکروسافت باندل‌های جدید کنسول ایکس‌باکس وان S با طرح بازی Battlefield 1 را معرفی کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

در حالی که حدودا یک ماه از عرضه کنسول ایکس‌باکس وان S، نسخه جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان که ۴۰ درصد کوچکتر بوده و علاوه بر بهره‌گیری از فناوری HDR، قابلیت پخش محتوای 4K را دارد، می‌گذرد کمپانی مایکروسافت سه باندل‌ جدید را از این کنسول با محوریت بازی موردانتظار Battlefield 1 معرفی کرده است. تصاویر و اطلاعات تکمیلی هر یک از این باندل‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

Xbox One S Battlefield 1 bundle

باندل اول شامل یک دستگاه ایکس‌باکس وان S با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و یک نسخه دیجیتالی از بازی Battlefield 1 است. این باندل با قیمت ۲۹۹ دلار در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) در کشورههای ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند و با یک روز اختلاف در قاره اروپا عرضه خواهد شد.

Xbox One S Battlefield 1 bundle

ویژگی و محتویات باندل دوم مشابه باندل اول بوده و تنها تفاوت بین این دو استفاده از رنگ Storm Grey در باندل دوم است. این باندل با قیمت ۲۹۹ دلار از تاریخ ‍‍۱ نوامبر (۱۱ آبان) در فروشگاه‌های مایکروسافت و وال‌مارت قابل خرید است.

Xbox One S Battlefield 1 bundle

باندل سوم شامل یک دستگاه ایکس‌باکس وان S با ظرفیت یک ترابایت بوده که در طراحی کنسول و کنترلر از رنگ «سبز نظامی» استفاده شده است. با خرید این باندل یک نسخه دیلاکس Early Enlister بازی Battlefield 1 به صورت دیجیتالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این نسخه علاوه بر ارائه «ظاهری جدید» برای وسایل نقلیه Behemoth ،دارای بسته‌های الحاقی Hellfighter ،Red Baron و Lawrence of Arabia است. این باندل ۳۴۹ دلاری از تاریخ ‍۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند و ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) در قاره اروپا عرضه می‌شود. در ویدیوی زیر با این باندل بیشتر آشنا می‌شوید:

|

با خرید هر یک از این سه باندل یک ماه اشتراک EA Access به خریدار تعلق می‌گیرد. باندل‌های عرضه شده در فروشگاه گیم‌استاپ به جای نسخه دیجیتالی، دارای یک نسخه فیزیکی خواهند بود. بازی Battlefield 1، محصول مشترک استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز که دوران جنگ جهانی اول را به عنوان زمینه رخدادهای خود برگزیده است، در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. خریداران نسخه Early Enlister (به قیمت ۸۰ دلار) و اعضای سرویس EA Access (پنج دلار به ازای هر ماه اشتراک و ۳۰ دلار اشتراک سالیانه) می‌توانند سه روز زودتر این بازی را تجربه کنند. همچنین پشتیبانی از فناوری HDR در بازی Battlefield 1 از طریق یک بروزرسانی به پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان S و پلی‌استیشن 4 پرو اضافه خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده