نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸

ویدیو مقایسه گرافیک Uncharted 4 روی پلی استیشن 4 معمولی و پرو

اخیرا ویدیویی از بازی Uncharted 4 منتشر شده که گرافیک آن روی کنسول پلی‌استیشن 4 معمولی را با کنسول پلی‌استیشن 4 پرو مقایسه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در تاریخ ۲۰ آبان، شاهد عرضه بروزرسانی برای بازی‌ها خواهیم بود که باعث افزایش رزولوشن، نرخ فریم یا جزییات گرافیکی آن‌ها می‌شود. یکی از این بازی‌ها آنچارتد 4، جدید‌ترین محصول استودیو ناتی‌داگ است که در پلی‌استیشن 4 معمولی هم گرافیک فوق‌العاده‌ای داشت و حتی می‌توان گفت که گرافیکی‌ترین بازی این کنسول است.

اخیرا ویدیویی توسط یک کاربر با نام Cycu1 ساخته شده که در آن مقایسه گرافیکی Uncharted 4 روی پلی‌استیشن 4 معمولی و پرو را می‌توان تماشا کرد:

| |

البته باید در نظر داشت که این ویدیو زمانی می‌تواند مقایسه درستی بین دو نسخه داشته باشد که در رزولوشن 4K اجرا شود و از آنجایی که رزولوشن ویدیو 1080p است، تفاوت خیلی زیادی بین دو نسخه دیده نمی‌شود. همچنین انتظار می‌رود به‌زودی آپدیتی برای Uncharted 4 عرضه شود که پشتیبانی از HDR را به آن اضافه می‌کند.

Uncharted 4 یکی از بهترین بازی‌های سال بود که در بررسی زومجی هم نمره ۱۰ را دریافت کرد. شما می‌توانید بررسی متنی و ویدیویی این بازی را مطالعه و تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده