// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Gears of War 4 مشخص شد

تهیه کنندگان بازی Gears of War 4 از قدرت گرافیکی این بازی در ویندوز 10 می‌گویند. با زومجی و مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Gears of War 4 همراه باشید.

با عرضه ناموفق بعضی از بازی‌ها با کیفیت پایین برای Windows 10 برای بسیاری سوال است که Gears of Wars 4 با چه گرافیکی روی پی‌سی اجرا خواهد شد.

Gears of War: Ultimate Edition یکی از اولین بازی‌هایی بود که برای فروشگاه ویندوز و از طریق برنامه Universal Windows Platform منتشر شد و عرضه نسخه‌ی جدید چرخدنده‌های جنگ، گام بزرگی در پی‌سی گیمینگ محسوب می‌شود. بازی‌های جدید مانند Killer Instinct و Forza Motorsport 6 به خوبی روی اکثر پلتفورم‌ها ‌با گرافیک‌ مختلف اجرا می‌شود ولی Gears of War 4 قوی‌تر خود را جلوه می‌دهد.

نسخه پی‌سی بازی Gears of War 4 از ابتدا برای ویندوز 10 ساخته شده بود. تیم تهیه کننده‌ای در ونکوور که به صورت اختصاصی روی این نسخه کار می‌کند با اطمینان اعلام کردند که بازی را بسیار قوی جلوه خواهند داد. در این نسخه رزولوشن همه‌ی بافت‌ها 4K خواهد بود.

بازی Gears of War 4 فقط با دایرکت‌ایکس ۱۲ اجرا خواهد شد و این بر خلاف Quantom Break است که شما در آن می‌توانستید تنظیمات را به دایرکت‌ایکس ۱۱ برگردانید. نسخه ویندوز ۱۰ این بازی به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات گرافیکی را به بالاترین حد دلخواه برسانید. در نمایشگاه Gamescom تنظیمات گرافیکی بازی در حالت Ultra به نمایش گذاشته شد.

سخت افزار مورد نیاز برای اجرا این بازی را در عکس زیر می‌توانید مشاهده کنید. با حداقل مشخصات می‌توانید بازی را با رزولوشن 1080p در بخش تک نفره با ۳۰ فریم بر ثانیه و در بخش چند نفره با ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کنید. در ستون پیشنهادی سخت افزار می‌توانید بازی را با رزولوشن 1440P با ۶۰ فریم بر ثانیه و در ستون آخر تنظیمات ایده‌آل را داریم که بازی با رزولوشن 4K قابل اجرا و بازی خواهد بود.

gears of war 4


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده