نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

بازی واقعیت مجازی Last Labyrinth معرفی شد

استودیو ژاپنی تایوتائو یک بازی واقعیت مجازی در سبک ماجراجویی با نام Last Labyrinth کرده است که برای هدست‌های واقعیت مجازی عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

Last Labyrinth یک بازی واقعیت مجازی است که توسط استودیو ژآپنی Tayutau معرفی شده و قرار است برای پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه شود. این بازی در سبک ماجراجویی است و باید از محلی که در آن قرار دارید، فرار کنید. این بازی همچنین در غرفه واقعیت مجازی نمایشگاه بازی توکیو که از ۲۵ تا ۲۸ شهریور برگزار می‌شود، قابل بازی خواهد بود.

محوریت اصلی این بازی بر پایه ارتباطات خواهد بود. همچنین ساخت و تهیه‌کنندگی آن برعهده هیرومیچی تاکاهاشی است و علاوه بر وی، تعدادی بازیساز دیگر هم در حال کار روی این پروژه هستند. استودیو سازنده متن زیر را در معرفی بازی خود منتشر کرده است:

وقتی که بیدار می‌شوید، سعی می‌کنید تا از روی صندلی بلند شوید ولی قادر به این کار نیستید. چرا که دست و پای شما به صندلی بسته شده است. وقتی به بدن‌تان نگاه می‌کنید، متوجه خواهید شد که کاملا به یک صندلی چرخ‌دار بسته شده‌اید و اصلا قادر به حرکت نیستید. سپس متوجه حضور یک شخص دیگر در اتاق می‌شوید؛ یک دختر بچه که با چشمان بی‌احساسش در مقابل‌تان ظاهر می‌شود.

بازی Last Labyrinth هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. در ادامه می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده