// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

Halo 5: Forge دارای فریم ریت ثابت بر روی پی سی است

پس از عرضه Halo 5: Forge بر روی پی‌سی انتظار این را داشتیم که از فریم ریت نامحدودی برخوردار باشد. ولی بنظر می‌رسد این ابزار بر روی نرخ فریمی از پیش تعیین شده قفل شده است. با زومجی هرماه باشید.

طبق تحلیل‌های سایت Overclock3d از Halo 5: Forge، بنظر می‌رسد این برنامه تنها بر روی نرخ فریم ۳۰ یا ۶۰ کار کرده و از رزولوشن ۲۱:۹ پشتیبانی نمی‌کند. این سایت با یک گرافیک R9 Fury X تنظیمات گرافیکی این برنامه را بر روی حداکثر گذاشته تا بتوانند آن را تحلیل و آنالیز بکند. این سایت در این مورد گفت:

پس از انتخاب تنظیمات و وارد شدن به محیط فهمیدیم که Forge کاربران پی‌سی را ناامید کرده است. حداقل کسانی که انتظار داشتند با یک سیستم سطح بالا و مانیتور خوب نرخ فریمی بیش از ۶۰ فریم برثانیه را دریافت کنند. از طرفی Halo 5: Forge اصلا از رزولوشن ۲۱:۹ پشتیبانی نکرده و تنظیمات را نمی‌توانید بالاتر از ۱۶:۹ قرار بدهید. به عبارتی نمی‌توانید رزولوشن صفحه خود را بر روی رزولوشن‌هایی نظیر 2560x1080 یا 3440x1440  قرار دهید.

با استفاده از Halo 5: Forge می‌توانید نقشه‌های دلخواه خود را ساخته و بازی‌های Custom را روی پی‌سی ویندوز 10 خودتان اجرا کنید. برای بازی کردن بخش چند نفره Halo از طریق این برنامه می‌بایست به دوستان خود از طریق اکانت مایکروسافت که در اختیار دارید، متصل شده و به بازی کردن بپردازید. همچنین سیستم آنلاین بازی کردن به صورت میزبانی است. یعنی یک شخص باید میزبان (Host) شده و بقیه به وی متصل شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده