نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

واکنش سازندگان Ark: Survival Evolved به نارضایتی طرفداران از بسته الحاقی بازی

بازی Ark: Survival Evolved که هنوز در حالت Early Access است، چندی پیش یک DLC پولی دریافت کرد و این موضوع اعتراض طرفداران را در پی داشت. حال سازندگان بازی پاسخ این اعتراض‌ها را داده‌اند.

Ark: Survival Evolved یک بازی چندنفره فانتزی است که در دنیایی مملو از دایناسور و موجودات تخیلی روایت می‌شود و گیمر‌ها می‌توانند با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌ها با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی در حالت دسترسی پیش از موعد روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان قابل بازی است و البته پس از انتشار نسخه نهایی، شاهد عرضه آن روی پلی‌استیشن 4 نیز خواهیم بود. ولی با اینکه هنوز ساخت بازی به پایان نرسیده است، چندی پیش سازندگان بازی در استودیو وایلدکارد یک بسته الحاقی پولی برای آن عرضه کردند که اعتراض شدید طرفداران بازی را در پی داشت.

در همین راستا اخیرا جَت، مدیر انجمن‌های بازی، با انتشار پستی دلیل سازندگان برای عرضه این DLC را شرح داد و اعلام کرد که ساخته شدن این بسته خللی در روند ساخت نسخه اصلی ایجاد نکرده است:

صادقانه و خیلی ساده بگویم، هدف همه ما در استودیو وایلدکارد تبدیل کردن ARK: Survival Evolved به یک بازی بی‌نقص در هنگام عرضه نسخه کامل و نهایی است. همه اعضای تیم هر روز با این فکر بیدار می‌شوند که چطور می‌توان بازی را نسبت به روز گذشته بهبود داد. با اینکه این کار ساده نیست، ولی ما قصد داریم ARK: Survival Evolved هنگام عرضه نسخه نهایی، بسیار فراتر از آن چیزی باشد که هنگام عرضه نسخه Early Access در استیم بود و حتی بهتر از ایده‌های اولیه ما ظاهر شود. برای رسیدن به چنین هدفی، قطعا بازخورد‌های شما کمک زیادی به ما می‌کنند.

ARK: Scorched Earth اولین DLC پولی بازی ما است. ما همواره تصمیم داشتیم تا به عرضه محتوای دانلودی از بازی پشتیبانی کنیم و دنیای آن را بیش از پیش گسترش دهیم و حال به این نتیجه رسیدیم که آغاز چنین روندی در دوران Early Access بازی به مراتب بهتر است و البته می‌دانستیم که این تصمیم ما ریسک بالایی دارد.

با اینکه شاید کمی برای عرضه این بسته الحاقی زود باشد، ولی این بهترین زمان برای ما است تا بتوانیم آن را وارد شبکه‌ی بزرگ ARK کنیم. همچنین می‌دانیم که شاید اتخاذ چنین تصمیمی باب میل همه نباشد، ولی ما قطعا با پشتیبانی‌ها و حمایت‌هایی که از گیمر‌ها می‌کنیم، چنین مشکلاتی را هم حل خواهیم کرد.

جالب است بدانید که پیش از عرضه بسته الحاقی ۲۰ دلاری بازی، ARK: Survival Evolved نقد‌های بسیار مثبتی از جانب طرفداران در استیم داشت. ولی اگر الان صفحه بازی را چک کنید، خواهید دید که نقد‌های آن اکثرا منفی هستند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده