نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

ویدیوی جدید Prey دنیای بازی را معرفی می‌کند

کمپانی بتسدا تریلر جدیدی از بازی Prey منتشر کرده که در آن سازندگان توضیحاتی در مورد دنیای این بازی ارائه می‌کنند. با زومجی همراه باشید.

ساخته شدن یک دنباله برای بازی Prey که در سال ۲۰۰۶ عرضه شده بود، یکی از آرزو‌های گیمر‌ها بود. به همین دلیل هم معرفی نسخه جدید این بازی در جریان E3 2016، باعث خوشحالی افراد زیادی شد. البته باید اشاره کنیم که این نسخه دنباله قسمت قبلی نیست. این بازی توسط استودیو آرکین ساخته می‌شود و سال آینده برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود. با این حال بتسدا امروز ویدیویی جدید از بازی منتشر کرده که در آن رافائل کولانتینیو، از سازندگان بازی، توضیحاتی در مورد دنیای آن ارائه می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

طبق اعلام کولانتینیو، بازی Prey در یک بازه زمانی جدا از واقعیت روایت می‌شود که در آن جان اف کندی، رییس جمهور آمریکا، از توطئه ترورش جان سالم به در می‌برد و پس از آن در دوره ریاست خود، با صرف منابع تلاش زیادی برای بهبود برنامه فضایی آمریکا می‌کند. این اقدام‌ها باعث ساخته شدن یک ایستگاه فضایی به نام Talos 1 می‌شوند که پس از گذشت سال‌ها از دوران کندی تغییرات زیادی داشته ولی هنوز هم برخی بخش‌های آن همان حس و حال قدیمی زمان کندی را دارند. همچنین امروز این ایستگاه فضایی توسط سازمانی اداره می‌شود که هدفش جذب بزرگ‌ترین دانشمندان دنیا است.

در ویدیو بالا همچنین می‌توانید محیط‌های مختلف این ایستگاه و سبک معماری آن را مشاهده کنید. همچنین در جریان گیمزکام ۲۰۱۶ ویدیوی از گیم‌پلی این بازی نیز منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده