نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Bloodstained: Ritual of the Night تا سال ۲۰۱۸ تأخیر خورد

کوجی ایگاراشی، کارگردان بازی Bloodstained، با انتشار ویدیویی اعلام کرد بازی Bloodstained: Ritual of the Night تا نیمه اول سال ۲۰۱۸ تأخیر خورده است. با زومجی همراه باشید.

کوجی ایگاراشی، کارگردان بازی Bloodstained، اعلام کرد بازی Bloodstained: Ritual of the Night تا نیمه اول سال ۲۰۱۸ با تأخیر روبرو شده است. وی با انتشار ویدیویی دلیل تأخیر این بازی را ایجاد کیفیت مدنظر سازندگان و نرخ فریم ثابت برای این بازی اعلام کرده است. ایگاراشی تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام نکرده است اما او تأیید کرد یک تیم توسعه‌دهنده جدید برای ساخت بازی Bloodstained: Ritual of the Night اضافه خواهد شد. بازی Bloodstained: Ritual of the Night یک بازی تحت حمایت کمپین کیک‌استارتر است که با تأمین بودجه مورد نظر سازندگان، ساخت این بازی شروع شده است.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night پیش از تأخیر، قرار بود در ماه مارس سال ۲۰۱۷ منتشر شود اما هم‌اکنون در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۸ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، Wii U، رایانه‌های شخصی و کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد. شما می‌توانید ویدیوی توضیحات آقای ایگاراشی درباره این بازی را در پایین تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده