// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر جدید بازی Doom حالت‌ های جدید بخش چند نفره این بازی را معرفی می‌کند

اخیرا یک تریلر جدید از بازی Doom منتشر شده که در جریان این ویدیو سه حالت جدید برای بخش چند نفره بازی به همراه اطلاعاتی از این حالت‌ها بنمایش گذاشته شده است. با زومجی همراه باشید.

بتسدا، سازنده و ناشر بازی Doom، در جریان یک ویدیو بسیار کوتاه سه حالت جدید Deathmatch، Private Match و Arcade Match را برای بخش چند نفره این بازی معرفی کرد. همچنین در طول این ویدیو شاهد یک سری نکات در مورد این حالت‌ها بوده و در آخر زمان استریم این بازی که حاوی اطلاعات تکمیلی است، در اختیار کاربران قرار داده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه (۱۳ سپتامبر) ساعت ۱۰:۳۰ شب از طریق کانال ایکس‌باکس در توئیچ به مشاهده این استریم بپردازند. در زیر می‌توانید به مشاهده این ویدیو بپردازید.

| |

حالت Deathmatch شباهت‌های زیادی به حالت Free For All داشته و با گیم‌پلی سریع و جذاب بازی Doom می‌توانید تجربه‌ای ناب در این زمینه را کسب کنید. این حالت با یک بروزرسانی در آخر این ماه عرضه خواهد شد. همچنین حالت Private Match نیز با بروزرسانی مربوط به حالت Deathmatch عرضه شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌ خود را آن‌طور که دوست دارند شخصی سازی کنند. این شخصی سازی‌ها شامل تنظیمات مربوط به امتیازات کسب شده، نحوه استفاده از شیاطین بازی، تنظیم حالت‌های بازی و نقشه‌ها می‌شود. در آخرین حالت معرفی شده که Arcade Modes نام دارد، این محتوای جدید به صورت رایگان در یک بروزرسانی در پاییز امسال منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده