// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

بازی Homefront: The Revolution را روی استیم رایگان تجربه کنید

اگر بدلیل مشکلات و ضعف‌های Homefront: The Revolution این بازی را تجربه نکرده‌اید، اکنون می‌توانید آن را به صورت رایگان روی استیم بازی کنید. با زومجی همراه باشید.

یکی از پرحاشیه‌ترین و ناامید کننده‌ترین بازی‌های این نسل قطعا Homefront: The Revolution بود که در زمان عرضه مشکلات زیادی را بهمراه داشت. البته تا به امروز طی یک سری بروزرسانی این مشکلات به حداقل رسیده‌اند ولی نمی‌توان منکر عملکرد خیلی ضعیف این بازی شد. حال طبق یک خبر اعلام شده که The Revolution آخر این هفته در شبکه استیم به صورت رایگان در دسترس بوده و می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید.

همچنین از سوی سازنده اعلام شده که این بازی به صورت کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و می‌توانند به صورت کامل به بخش تک نفره بازی و بخش چند نفره که Resistance Mode نام دارد دسترسی داشته باشند. طی این رایگان بودن اگر علاقه‌مند به خرید بازی شدید، می‌توانید آن را با ۴۰ درصد تخفیف و با قیمت ۲۳.۹۹ دلار از فروشگاه استیم خریداری کنید.

در اخبار گذشته این بازی خواندیم که یک بروزرسانی تحت نام «پچ عملکرد» در اوایل این ماه برای بازی عرضه شده که بسیاری از مشکلات این بازی مخصوصا در بخش افت فریم را حل کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده