نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

روند ساخت بازی System Shock 3 رسما آغاز شد؛ رونمایی از تیم سازنده بازی

استودیوی OtherSide Entertainment اعلام کرد که فرایند ساخت بازی System Shock 3 رسما آغاز شده است. این استودیو همچنین اعضای تیم سازنده بازی را نیر معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی System Shock 3 از چند وقت پیش مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کرد و حال استودیو آدرساید اینترتینمنت اعلام کرده که از امروز پروسه ساخت بازی رسما کلید خورده است. این استودیو همچنین اعضای تیمی را که مشغول ساخت بازی هستند معرفی کرده که قطعا باعث خوشحالی طرفداران می‌شود؛ چرا که سازندگان نسخه اول بازی و همچنین سازندگان بازی Deus Ex نقش کلیدی در ساخت بازی ایفا می‌کنند.

سرپرست تیم سازندگان بازی وارِن اسپکتر است؛ شخصی که تهیه‌کننده نسخه اول System Shock بود. همچنین شلدن پاکوتی، نویسنده بازی‌های Deus Ex و Invisible War، طراح ارشد بازی است و جیون هیوز که در ساخت بازی‌هایی چون Wing Commander و Epic Mickey نقش اساسی داشته، به عنوان کارگردان فنی بازی در تیم سازنده آن حضور دارد. علاوه بر این افراد، اعضای دیگر تیم سازنده بازی را سازندگان نسخه اول آن مانند پاول نوراتم، نیت ولز، تیم استلماک و داو چرچ تشکیل می‌دهند.

یک خبر خوب دیگر هم برای طرفداران سری اینکه تری بروزی، صداپیشه شخصیت SHODAN در نسخه اول، در نسخه سوم بازی نیز حضور خواهد داشت. با اینکه بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، ولی سازندگان قصد دارند آن را در سال ۲۰۱۷ عرضه کنند. همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد پلتفرم‌های مقصد بازی و احتمالا پشتیبانی از واقعیت مجازی که پیش از این شایعه‌های در مورد آن به گوش می‌رسید، منتشر نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده