نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Fallen London برای اندروید عرضه شد

Fallen London یک بازی بسیار عالی است که پیش از این برای iOS و مرورگر‌ها عرضه شده بود و حال برای اندروید نیز عرضه شده است. با زومجی همراه باشید.

Fallen London یک بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی است که ابتدا به‌عنوان یک بازی مبتنی بر مرورگر عرضه شد و مورد استقبال گیمر‌ها و منتقدین هم قرار گرفت. این بازی چندی پیش به صورت رایگان برای iOS هم عرضه شد و حال استودیوی Failbetter Games نسخه مخصوص اندروید این بازی را نیز عرضه کرده است. سازندگان چندی پیش طی یک نظرسنجی از گیمر‌ها پرسیدند که آیا دوست دارند نسخه اندروید این بازی عرضه شود و پس از اینکه اکثریت با گزینه «بله» به این نظرسنجی جواب دادند، امروز شاهد عرضه بازی برای این پلتفرم هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

| |

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند در صورتی که قبلا نسخه iOS یا تحت مرورگر بازی را تجربه کرده باشید، می‌توانید با استفاده از همان اکانت ادامه بازی را در اندروید تجربه کنید. اگر هم با بازی آشنایی ندارید، می‌توان آن را به عنوان یک اثر نقش‌آفرینی معرفی کرد که در آن باید طی تصمیمات مختلف، شخصیت خود را شکل داده و وی را ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی می‌توان به داستان عجیب ولی جذاب، دنیایی با طراحی گاتیک‌مانند، امکان خرید خانه برای زندگی کردن، پیدا کردن شغل‌های مختلف و خرید و فروش آیتم‌های مختلف اشاره کرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده