نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

اپل احتمالا در ماه اکتبر MacBook Air و iMac جدید را عرضه می‌کند

به استناد یک گزارش جدید، کمپانی اپل در ماه اکتبر یک مک‌بوک ایر و یک آی‌مک جدید را عرضه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

سایت معتبر Bloomberg، گزارشی منتشر کرده که براساس آن، کمپانی اپل قصد دارد در ماه اکتبر (ماه آینده میلادی) یک مک بوک ایر و یک آی مک جدید عرضه کند. همچنین این سایت بدون اینکه از منبعی نام ببرد، ادعا کرده که اپل در حال همکاری با کمپانی LG برای ساخت یک نمایشگر با رزولوشن 5K است. این سایت ادعا کرده که MacBook Air جدید هم مانند مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ مک‌بوک ایر دارای پورت USB C خواهد بود. مدل‌های مذکور فقط دارای این پورت و یک خروجی هدفون بودند.

در بخش دیگر گزارش بلومبرگ آمده که کاربران می‌توانند iMac‌های جدید را با کارت گرافیک AMD خریداری کنند که آن‌ها را همرده مدل‌های پیشین قرار می‌دهد. پلتفرم مک قدیمی‌ترین پلتفرم کمپانی Apple است، با این حال دستگاه‌های مبتنی بر این پلتفرم برخلاف iOS با سرعت زیادی بروز نمی‌شوند. اپل آخرین بار سال پیش مدل‌های جدیدی از MacBook Air و iMac معرفی کرد که البته تغییرات زیادی در مقایسه با مدل‌های قبلی در آن‌ها شاهد نبودیم. اپل همچنین هفته آینده مدل جدیدی از آیفون را رونمایی خواهد کرد.

در آخرین بخش گزارش بلومبرگ هم به آیپد اشاره شده که بر اساس آن، این تبلت در نیمه اول سال ۲۰۱۷ یک آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد که باعث می‌شود کاربران بتوانند استفاده‌های بیشتری از Apple Pencil ببرند.

در این گزارش به عرضه نسخه‌های جدید Mac Pro یا Mac Mini اشاره نشده است. جدید‌ترین مدل Mac Pro در سال ۲۰۱۳ و جدید‌ترین مدل Mac Mini هم در ۲۰۱۴ عرضه شده است.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده