// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

کونامی برنامه‌ای برای کامل کردن Metal Gears Solid 5: The Phantom Pain ندارد

زمانی که بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر شد شایعاتی زیادی حول حذف شدن مرحله ۵۱ بازی به گوش می‌رسید. بنظر می‌رسد کونامی هیچ برنامه‌ای برای ارائه این مرحله و کامل کردن بازی ندارد. با زومجی همراه باشید.

یکی از اختلافات و بحث‌های پیرامون بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مربوط به مرحله ۵۱ بازی است. مرحله‌ای که به‌عبارتی باعث ناقص شدن این نسخه شد. حتی پس از آن هیچ حرفی در مورد عرضه این مرحله به صورت جداگانه زده نشد. آن‌هم زمانی که هیدئو کوجیما، سازنده بازی Metal Gear Solid، آخرین نسخه از این سری را توسعه داده بود. با تمام این تفاسیر عده‌ای از مخاطبان هنوز امید دارند تا با یک بسته الحاقی از سوی کونامی، ناشر بازی Metal Gear Solid، شاهد مرحله ۵۱ باشند که حذف شده است.

اخیرا در جریان سوالات مکرر هواداران در توئیتر، در یک توئیت از سوی اکانت بازی Metal Gear Solid گفته شده که کونامی هیچ برنامه‌ای برای مرحله ۵۱ نداشته و قطعا مرحله ۵۱ پایان بازی نبود. بلکه این مرحله قبل از تمام شدن ساخت The Phantom Pain، از بازی حذف شده بود. همچنین در ادامه این توئیت آمده که مرحله ۵۰ در واقع پایان اصلی بازی The Phantom Pain بوده است.

مدتی پیش نسخه The Definitive Edition بازی Metal Gear Solid 5 نیز تایید شد. از طرفی این نسخه صرفا شامل دو نسخه Ground Zeroes و The Phantom Pain بوده و محتویات داستانی اضافه‌تری را برای مخاطبان بازگو نمی‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده