نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

معرفی ماد جدید بازی Fallout 4 توسط انویدیا

کمپانی انویدیا، یک ماد با نام Vault 1080 برای بازی Fallout 4 معرفی کرده که علاوه بر بهبود گرافیک بازی، یک کوئست فرعی نیز به آن اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

تاکنون مادهای بسیار زیادی برای بازی فال‌اوت 4، ساخته بتسدا، توسط افراد مختلف منتشر شده است. جدیدترین ماد این بازی اما توسط کمپانی بزرگ Nvidia ساخته شده و Vault 1080 نام دارد. این ماد، علاوه بر بهبود بخشیدن گرافیک بازی، یک کوئست جدید نیز به بازی اضافه می‌کند.

این ماد توسط استودیوهای لایت‌اسپید انویدیا ساخته شده که بیشتر وظیفه ریمستر کردن بازی‌های قدیمی رایانه‌های شخصی را برای دستگاه‌های اندروید، به خصوص انویدیا شیلد بر عهده دارد. 

این ماد از تکنولوژی +HBAO انویدیا استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد نور به صورت حجمی در بازی پیاده‌سازی شود. علاوه بر این، سایه‌ها نیز در بازی با اعمال این ماد، واقعی‌تر به نظر می‌رسند. دیگر المان‌های بازی نیز با استفاده از این ماد، بهبود خواهند یافت.

اما بهبودهای گرافیکی، تنها موردی نیست که به بازی اضافه می‌شود. Vault 1080، یک کوئست به بازی اضافه می‌کند که در حدود یک ساعت گیم‌پلی اضافه دارد. این ماد قرار است که فردا، ۱۲ شهریور و در جریان نمایشگاه پکس وست برای بازی عرضه شود. در زیر نیز می‌توانید تریلر معرفی این ماد را مشاهده کنید:

| |


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده