نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

فیلم فروشنده در روز اول اکران خود ۲۶۰ میلیون تومان فروش کرد

فیلم فروشنده اصغر فرهادی همانطور که انتظار می‌رفت، فروش فوق‌العاده‌ای را در روز اول تجربه کرد و با ۲۶۰ میلیون فروش رکورد فروش روز اول تاریخ سینمای ایران را شکست.

فروشنده‌ی اصغر فرهادی کار خود را با شکستن رکورد سینمای ایران شروع کرد. علی سرتیپی، مدیر عامل شرکت پخش فیلمیران که وظیفه‌ی اکران فیلم فروشنده را برعهده دارد، دیشب اعلام کرد این فیلم نزدیک به ۲۶۰ میلیون تومان در چند سینمای تهران فروش داشته و پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا فروش روزانه‌ی فیلم به بیش از ۳۵۰ میلیون تومان برسد.

سرتیپی همچنین افزود سینماهای فیلم فروشنده هنوز کامل نشده است و سینماهای دیگری نیز در روز‌های آتی هفتمین ساخته‌ی اصغر فرهادی را به نمایش خواهند گذاشت.

فروشنده در روز چهارشنبه ۱۰ شهریور با سانس ساعت ۶:۴۵ صبح در سینما آزادی کار اکران خود را آغاز کرد. بلیت این فیلم هم‌اکنون با قیمت‌های ۱۲ و ۱۵ هزارتومان به فروش می‌رسد که البته به درخواست اصغر فرهادی و تهیه‌کنندگان فیلم، از روز شنبه به قیمت پیشین ۱۰ هزار تومانی پردیس‌های سینمایی کاهش پیدا می‌کند. برنامه‌ی اکران فروشنده در شهرستان‌ها هنوز اعلام نشده است.

اصغر فرهادی روز گذشته با حضور در سانس‌های اولیه‌ی فروشنده در پردیس سینمایی کوروش، قبل از اکران فیلم به تماشاگران گفت امیدوار است مردم از دیدن فیلم لذت ببرند و فیلم روند اکران بی‌حاشیه‌ای را طی کند. نقد فیلم فروشنده را در روز‌های آینده می‌توانید در زومجی بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده