// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

الکترونیک آرتز برنامه ای برای ساخت نسخه ریمستر Mass Effect ندارد

با وجود شایعاتی مبنی‌بر ریمستر شدن بازی نسل هفتمی Mass Effect، الکترونیک آرتز، ناشر Mass Effect، اعلام کرد که این بازی به هیچ وجه ریمستر نخواهد شد. با زومجی همراه باشید.

روز به روز شاهد ریمستر شدن بازی‌های نسل هفتمی بر روی پلتفرم‌های نسل هشتمی هستیم. حال در این بین یک سری از بازی‌های نام آشنا هنوز پا به دنیای ریمستر شدن نذاشته‌اند. یکی از این بازی‌ها Mass Effect است که مدتی پیش شایعاتی حول ریمستر شدن آن بگوش می‌رسید. با این حال الکترونیک آرتز اعلام کرد که با اینکه بازی Mass Effect و ریمستر کردن آن می‌تواند پول‌ساز باشد ولی این کار را انجام نخواهیم داد.

پیتر مور، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز، در جریان مصاحبه خود با سایت IGN در مورد مواضع این استودیو در مورد ریمستر شدن نسخه اولی بازی Mass Effect یا مابقی نسخه‌ها می‌گوید:

ما کمپانی هستیم که بر روی آینده تمرکز دارد. در بازه‌ای از زمان سوالی از من در مورد ریمستر کردن بازی‌ها پرسیده شد و من جواب دادم که این کار را نخواهیم کرد. ما استودیوهای با تجربه و با مهارتی در اختیار داریم که می‌توانند بازی‌های جدید ساخته یا سرویس‌های دیگری را برای کاربران فراهم سازند.

در ادامه از وی در مورد شایعات اخیر و صحبت‌های همکار وی در مورد بازی‌های ریمستر پرسید که آیا آن صحبت‌ها دروغ بوده است یا خیر. پیتر مور در این باره می‌گوید:

نه به هیچ‌وجه آن صحبت‌ها دروغ نبوده‌اند ولی تمرکز فعلی و اصلی ما آینده است و بازی‌های جدید. قطعا از ریمستر کردن بازی‌های معروف و خاطره‌ساز می‌توان پول خوبی کسب کرد ولی تمرکز فعلی و اصلی الکترونیک آرتز خلق ایده‌های جدید است.

با تمام این تفاسیر بنظر می‌رسد تمرکز فعلی الکترونیک آرتز بر روی Mass Effect: Andromeda است که در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی (اسفند ۹۵/فروردین ۹۶) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده