نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی Hitman مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Hitman، اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ بهمن، فصل اول این بازی به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی جدید مجموعه هیتمن، از مدتی پیش به صورت اپیزودی در دسترس علاقمندان قرار گرفت. تا امروز، مشخص نبود که این بازی که فقط به صورت دیجیتالی منتشر شده بود، چه زمانی به صورت یک نسخه کامل فیزیکی و برروی دیسک عرضه می‌شود. امروز Square Enix، ناشر بازی اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ بهمن،‌ فصل اول این بازی به صورت فیزیکی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه کنسولی بازی با قیمت ۵۹/۹۹ دلار، ۴۹/۹۹ پوند و ۵۹/۹۹ یورو و نسخه رایانه‌های شخصی آن با قیمت ۴۹/۹۹ دلار، ۳۹/۹۹ پوند و ۴۹/۹۹ یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.

این بازی که با نام Hitman: The Complete First Season شناخته می‌شود، شامل قسمت‌های پرولوگ،‌ پاریس، ساپینزا، مراکش و بانکوک خواهد بود. تمام محتوای اضافی مانند قراردادها نیز که توسط ای‌او اینتراکتیو برای بازی ساخته شده، در این نسخه وجود خواهند داشت.

این بازی در یک قاب استیل‌بوک برای بازارهای اروپا و آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. علاوه بر تمام موارد ذکر شده در بالا، محتوای اضافی زیر نیز به صورت دانلودی برای خریداران نسخه فیزیکی در دسترس خواهد بود:

  • ۳ مرحله اضافی 
  • موسیقی‌های بازی
  • مستند نحوه ساخت بازی هیتمن
  • بسته Requiem Blood Money 

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی نیز دارای ۶ مرحله اضافی با نام Sarajevo Six خواهد بود. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده