نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تصویر از فصل چهارم سریال Sherlock منتشر شد

روز گذشته، BBC بالاخره اولین تصویر از فصل چهارم سریال محبوب Sherlock را منتشر کرد تا بدین ترتیب ادامه تاریک‌ترین معمای جنایی تاریخ با نمایی از نگاه‌های خیره کارآگاهان خیابان بِیکر از سر گرفته شود. با زومجی همراه باشید.

روز قبل، رسانه پرمخاطب بی‌بی‌سی با انتشار اولین تصویر از فصل چهارم سریال «شرلوک» در حساب توییتر رسمی این سریال، چهره‌های مصمم ساکنین پلاک 221B خیابان بیکر را در قاب تیره و تار فصل چهار به‌نمایش گذاشت؛ مانند گذشته، در فصل چهار نیز بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز، کارآگاه مشاور خبره و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون، دستیار همه‌فن‌حریف دیده می‌شوند که البته ظاهر جدید دکتر واتسون قابل ملاحضه است:

Sherlock Season 4

همان‌گونه که در تصویر فوق نیز قابل مشاهده است، هر دو کاراکتر، دستان‌شان را در مقابل سینه خود گره کرده‌اند و به دو نقطه متفاوت‌ خیره شده‌اند؛ درحالی که شرلوک با نگاهی متفکرانه درست به وسط لنز دوربین نگاه می‌کند، به‌نظر می‌رسد که دکتر واتسون با حواسی پرت چیز دیگری را زیر نظر دارد. در هر صورت، برای پی بردن به باقی ماجرای پر از خم و قوس سریال شرلوک، باید تا سال ۲۰۱۷ میلادی منتظر بمانیم.

فصل چهارم این سریال تلوزیونی، به احتمال فراوان پایان موقتی بر معمای بی‌پایان «شرلوک» خواهد بود؛ چراکه استیون موفِت، خالق این سری خوش‌ساخت، پیش از این گفته بود که برنامه کاری شلوغ و فشرده بازیگران سریال، فرصتی را برای ساخت فصل‌های بعدی باقی نگذاشته است. آخرین قسمت سریال که با تم عصر ویکتوریایی به‌مناسبت سال میلادی جاری منتشر شد، «شرلوک: عروس نفرت‌انگیز» نام دارد که توسط زومجی نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

نظر شما در رابطه با این سریال چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده