نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

تماشا کنید: تریلر جدید BioShock: The Collection بهبود‌های گرافیکی را نشان می‌دهد

کمپانی توکی گیمز تریلر جدیدی از مجموعه BioShock: The Collection منتشر کرده که بیشتر روی نسخه اول بایوشاک و بهبود‌های گرافیکی آن در نسخه ریمستر تمرکز دارد.

2K Games چندی پیش تایید کرد که ریمستر بازی‌های سری BioShock را در قالب یک مجموعه با نام BioShock: The Collection عرضه خواهد کرد. حال این کمپانی تریلر جدیدی از این مجموعه منتشر کرده که مربوط به نسخه ریمستر قسمت اول بایوشاک است و بهبود‌های گرافیکی نسخه ریمستر را در مقایسه با نسخه اصلی بازی که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده بود، نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

با توجه به اینکه مجموعه BioShock: The Collection شامل دو نسخه بعدی سری هم می‌شود، احتمالا در آینده تریلر‌هایی هم از این نسخه‌ها منتشر خواهد شد. تمامی بسته‌های الحاقی تک‌نفره بازی در این مجموعه وجود خواهند داشت و همچنین توکی گیمز یک ویدیو هم همراه با این مجموعه منتشر خواهد کرد که مربوط به توضیحات کِن لوین، سازنده و شاون روبرتسون، طراح گرافیکی بازی است.

نسخه‌های ریمستر BioShock و BioShock 2 برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شوند و نسخه ریمستر BioShock Infinite هم فقط برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد. البته مجموعه BioShock: The Collection که برای پی‌سی عرضه می‌شود، شامل هر سه بازی خواهد بود که BioShock Infinite موجود در آن همان نسخه معمولی و ریمستر نشده بازی است. این بازی‌ها همگی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم اجرا خواهند شد.

به‌علاوه دارندگان رایانه‌های شخصی در صورت داشتن BioShcok، BioShock 2 و/یا بسته الحاقی Minerva's Den روی حساب استیم خود، می‌توانند مجموعه BioShock: The Collection را به صورت رایگان دریافت کنند.

BioShock: The Collection در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) عرضه خواهد شد. وظیفه ریمستر کردن نسخه‌های جدید برعهده استودیو Blind Squirrel Games است که پیش از این در ساخت BioShock: Infinite با ایرشنال گیمز همکاری کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده