نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

تصاویر جدیدی از نیمه دوم فصل دوم سریال Fear the Walking Dead منتشر شد

کمتر از دو هفته دیگر سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) باز خواهد گشت و حال AMC تصاویر جدیدی از ادامه فصل دوم این سریال منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پخش نیمه دوم فصل دوم سریال Fear the Walking Dead  از تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) از شبکه AMC آغاز خواهد شد و طرفداران این سریال بی‌صبرانه در انتظار دیدن ادامه این سریال پس از پایان نیمه اول فصل دوم آن هستند. حال اولین تصاویر از ادامه فصل دوم این سریال منتشر شده است. در پایان اوسط فصل دوم این سریال، شخصیت‌های این سریال به گروه‌های مختلف برای قدم گذاشتن در راه‌های بسیار بزرگ و دشوار تقسیم شدند، تروایس و کریس با هم در یک گروه، آلیشیا، مدیسون، افلیا و استرند در یک گروه بزرگ‌تر و نیک که به طور کامل از همه جدا شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در تصاویری که در بالا مشاهده می‌کنید گروه‌ها و اکثر شخصیت‌های حاضر در این سریال قابل مشاهده است، از جمله این تصاویر می‌توان به گروه چهار نفری مدیسون کلارک، آلیشیا کلارک، افلیا سالازار و استرند ویکتور اشاره کرد که به نظر می‌رسد یک هتل را به عنوان پناهگاه کشف کرده‌اند، اما باید دید این هتل می‌تواند پناهگاه امنی برای آن‌ها باشد یا باید منتظر مهمان‌های ناخوانده زنده و انواع مختفی از مردگان باشند.

کیم دیکنز، کلیف کرتیس، فرانک دیلین، آلیشیا دبنام-کری، کلمن دومینگو، مرسدس میسون، لورنزو جیمز هنری و روبن بلیدز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fear the Walking Dead به ایفای نقش می‌پردازند. چندی پیش شبکه AMC، سریال Fear the Walking Dead را برای فصل سوم تمدید کرد. سریال Fear the Walking Dead بر اساس مجموعه کمیک‌های رابرت کرکمن ساخته می‌شود که این کامیک منبع مجموعه بازی‌های مردگان متحرک (The Walking Dead) از شرکت تل‌تیل گیمز (Telltale Games) نیز است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده