نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

هنرپیشه جنگ ستارگان سر صحنه فیلمبرداری پوکمون نایاب پیکاچو را پیدا کرد

تب بازی Pokemon GO ستاره‌های سینما را نیز فرا گرفته است. حال جان بویگا، ایفاگر نقش فین در Star Wars Episode VIII، در سر صحنه فیلمبرداری، پوکمون نایاب Pikachu را پیدا کرده است. با زومجی همراه باشید.

مدتی است که بازی پوکمون گو عرضه شده است و این بازی بسیاری از افراد را در سرتاسر دنیا به خود مشغول کرده‌ است. هنرپیشه‌ها و ستارگان سینما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از کسانی که به بازی علاقه وافری دارد، John Boyega، ستاره سه‌گانه جدید فیلم جنگ ستارگان است. کار فیلمبرداری قسمت هشتم جنگ ستارگان که هنوز نامی برای آن اعلام نشده است، چندی پیش به پایان رسید و حال بویگا، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت تک‌کرانچ داشته، اعلام کرد که در سر صحنه فیلمبرداری فیلم در استودیو پاین‌وود، هنگامی که در حال بازی کردن Pokemon GO بود، پیکاچو، یکی از معروف‌ترین پوکمون‌ها را، پیدا کرده است:

من پیکاچو را در استودیوهای پاین‌وود در هنگامی که در حال فیلمبرداری Star Wars بودیم، پیدا کردم. من این مسئله را به همه اعلام کردم و به همه گفتم «من یک پیکاچو پیدا کردم!». برای یک روز من به محبوب‌ترین فرد تبدیل شدم!

در ادامه این مصاحبه، بویگا درباره بازی پوکمون گو نظر داد و گفت به نظر او اینکه این بازی مردم را به همدیگر نزدیک کرده است، نکته بسیار خوب و جالب توجهی است:

این مسئله که تکنولوژی به این صورت می‌تواند مردم را به یکدیگر نزدیک کند، بسیار خوب است.

بویگا که مدتی پیش از الکترونیک آرتز درخواست کرده بود که به بازی Star Wars Battlefront بخش تک‌نفره را اضافه کنند، در قسمت هشتم جنگ ستارگان که در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد، برای ایفای دوباره نقش فین باز خواهد گشت. وی پیش از این اعلام کرده بود که این قسمت نسبت به نیرو برمی‌خیزد، بزرگ‌تر و تاریک‌تر خواهد بود. 

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند، می‌توان به دیزی ریدلی، آدام درایور، لارا درن، دامنال گلیسون،کری فیشر، آنتونی دنیلز، گوندولین کریستی و اندی سرکیس اشاره کرد. با این حال طرفداران این مجموعه بزرگ لازم نیست که تا سال ۲۰۱۷ صبر کنند تا فیلم جدیدی از این مجموعه تماشا کنند زیرا روگ یک: داستانی از جنگ ستارگان، ۲۶ آذر امسال اکران خواهد شد. 

در دیگر اخبار مربوط به پوکمون گو، چندی پیش بود که مطلع شدیم این بازی از طرف کارگروه مصادیق مجرمانه فیلتر شد. اخیرا نیز نیانتیک لبز، سازنده بازی، یک بروزرسانی برای بازی منتشر کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده