نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

جرد لتو: Suicide Squad باید درجه سنی بزرگسال دریافت می کرد

جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) اعلام کرد که به نظر وی، فیلم باید درجه سنی بزرگسال دریافت می‌کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم جوخه انتحار، مدتی پیش اکران شد و با وجود نظرات منفی منتقدین، توانست در آخر هفته اول، رکوردشکنی کند. حال Jared Leto که ایفاگر نقش جوکر در فیلم بوده است، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که آرزو داشت که فیلم درجه سنی بزرگسال را دریافت می‌کرد و در ادامه ناراحتی خود را از صحنه‌های حذف شده جوکر از فیلم اعلام کرد و افزود که با صحنه‌های گرفته شده از شخصیت جوکر، امکان این وجود داشت که یک فیلم مستقل از این شخصیت ساخته شود:

من همیشه آرزو داشتم که فیلم درجه سنی بزرگسال را دریافت می‌کرد. به نظر من اگر فیلمی ابرقهرمانی مستحق دریافت درجه سنی بزرگسال باشد، آن فیلم، باید فیلمی درباره ضدقهرمان‌ها باشد. 

پیش از این، دیوید آیر، کارگردان فیلم اعلام کرده بود که همیشه هدف او این بوده است که کاری کند که فیلم درجه سنی ۱۳ سال را دریافت کند با این حال افزوده بود که ساختن فیلم به طوری که درجه سنی بزرگسال دریافت کند، ارزش تلاش کردن را داشته است.

یکی از نکاتی که طرفداران فیلم ناراضی بودند، حضور کم جوکر در فیلم بود به این دلیل که بسیاری از صحنه‌های جوکر از نسخه نهایی فیلم حذف شده بود. لتو در این مصاحبه اعلام کرد که با این صحنه‌های حذف شده، می‌شد یک فیلم کامل با محوریت این ضدقهرمان محبوب ساخت:

من فکر می‌کنم در هر صحنه تمام تلاش خود را برای به تصویر کشیدن جوکر انجام دادم و فکر می‌کنم دلیل این مسئله دیوانگی بیش از حد جوکر است. احساس می‌کنم به قدری صحنه از جوکر گرفته شد که می‌شد یک فیلم کاملا مستقل بر اساس این شخصیت ساخت. اگر من فردا بمیرم،‌ امکان این وجود دارد که استودیو سازنده فیلم، این صحنه‌ها را پخش کند.

من از شما سوال می‌کنم، آیا صحنه‌ای باقی مانده که از جوکر حذف نشده باشد؟ صحنه‌های بسیار زیادی از جوکر از فیلم حذف شده است که من حتی نمی‌توانم شروع کنم! من فکر می‌کنم با شخصیت جوکر ما خیلی از آزمایشات را در هنگام فیلم‌برداری انجام دادیم و بسیار شخصیت او را بررسی کردیم. صحنه‌هایی بسیاری از این شخصیت وجود دارد که در نسخه نهایی فیلم وجود ندارد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده