نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Blue Dragon احتمالا بزودی به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه می شود

طرفداران سبک JRPG خواهان اضافه شدن بازی Blue Dragon به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان هستند. حال فیل اسپنسر از اضافه شدن این بازی در آینده نزدیک خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، که به طور معمول به خاطر پاسخ‌های بی پر‌ده و صادقانه به طرفداران شناخته و معروف شده است، در جواب یکی از طرفداران در توییتر شخصی خود تایید کرده است که بازی Blue Dragon از طریق قابلیت Backward Compatibility بزودی به کنسول ایکس‌باکس وان خواهد آمد. این خبر، می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران سبک JRPG باشد تا این بازی را بتوانند روی این کنسول دوباره یا برای اولین بار تجربه کنند.

بازی Blue Dragon از جمله معدود بازی‌های انحصاری مایکروسافت در سبک JRPG بود که در سال ۲۰۰۶ برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شد. این بازی توسط استودیو Mistwalker به همراه و کمک استویو Artoon ساخته و عرضه شده است و کارگردانی آن بر عهده تاکویا ماتسوموتو بود. همچنین بازی Blue Dragon، نخستین بازی کنسول ایکس‌باکس 360 بود که بیش از یک دیسک داشت.

اضافه شدن بازی Blue Dragon به قابلیت Backward Compatibility می‌تواند باعث امیدوار شدن طرفداران به عرضه دیگر بازی سبک JRPG استودیو Mistwalker به نام Lost Odyssey نیز شود. این بازی با کمک استودیو Feelplus تولید و ساخته شد و در سال ۲۰۰۷ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شد.

آیا شما هم خواهان اضافه شدن بازی Blue Dragon و دیگر بازی‌های سبک JRPG به قابلیت Backward Compatibility هستید؟ شما چه بازی‌هایی را دوست دارید به این قابلیت در آینده اضافه شود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده