// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

پوستر رسمی سریال Luke Cage منتشر شد

در حالی که بیش از یک ماه تا آغاز پخش سریال لوک کیج (Luke Cage) باقی مانده است، شبکه نت‌فلیکس پوستر رسمی این سریال را منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

سریال لوک کیج به عنوان سومین محصول مشترک شبکه نت‌فلیکس و کمپانی مارول در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. این سریال که در جهانی مشترک با فیلم‌های جهان سینمایی مارول جریان دارد، روایت‌گر مبارزه لوک کیج، مجرم سابق که دارای قدرت‌های فرابشری بوده، بر علیه جرم و جنایت است. طبق اعلام شبکه نت‌فلیکس امروز تریلر جدیدی از سریال لوک کیج ارائه می‌شود. به همین مناسب پوستر رسمی این سریال در قالب پستی در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شد.

در نمایشگاه کامیک کان 2016 اولین تریلر سریال Luke Cage منتشر شد که قدرت‌های فرابشری وی را به نمایش می‌گذاشت. اما این سریال اولین حضور شخصیت «لوک کیج» در قالب سریال نیست، زیرا که پیش از این او را در سریال Jessica Jones مشاهده کرده‌ایم. پس از پخش فصل اول سریال‌های لوک کیج و آیرون فیست (Iron Fist)، این دو ابرقهرمان در کنار جسیکا جونز (Jessica Jones) و دردویل (Daredevil)، گروهی موسوم به دیفندرز (The Defenders) تشکیل خواهند داد که در سریالی با همین نام حوادث و رخدادهای پیرامون این گروه را مشاهده خواهیم کرد. پوستر رسمی سریال لوک کیج را در زیر مشاهده می‌کنید:

سریال Luke Cage

سریال لوک کیج (Luke Cage) که توسط چئو هوداری کوکر خلق شده و از استعداد بازیگری مایک کولتر (لوک کیج)، ماهرشالا علی (کرنل استوکس)، الفره وودارد (ماریا دالارد) و سیمون میسیک (میستی نایت) بهره می‌برد، در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) از شبکه نت‌فلیکس پخش شده و از این تاریخ قادر به مشاهده تمامی قسمت‌ها بدون وقفه‌های هفتگی خواهید بود. در باب دیگر سریال‌های ابرقهرمانی شبکه نت‌فلیکس، پیش از این اعلام شد که سریال Daredevil برای فصل سوم باز خواهد گشت، فصل دوم سریال جسیکا جونز و مدافعان پشت سرهم فیلمبرداری می شوند و این شبکه رسما ساخت سریال مستقل Punisher را تایید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده