// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تماشا کنید: حضور شان بین به عنوان گوینده بخش درخت فناوری در بازی Civilization 6

مدتی پیش بود که تریلر بازی Civilization VI با صداپیشگی شان بین منتشر شد. حال طبق گزارش وب‌سایت پی‌سی گیمر، از صدای شان بین در بخش دیگری از این بازی نیز استفاده شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بسیاری از مخاطبین سینما و تلویزیون، شان بین را به واسطه ایفای نقش «بورومیر» در مجموعه ارباب حلقه‌ها و «ند استارک» در سریال بازی تاج و تخت می‌شناسند. وی مدت‌ها است در کنار ایفای نقش در محتواهای سینمایی و تلویزیونی، به صداپیشگی در بازی‌های ویدیویی نیز پرداخته است و حضور در بازی‌های Kholat ،The Lord of the Rings: The Two Towers و The Elder Scrolls IV: Oblivion را در کارنامه دارد. اما بازی Civilization VI، محصول استودیو فیرکسیس گیمز، جدیدترین ماجراجویی شان بین در صنعت بازی‌های ویدیویی است که مدتی پیش تریلری از این بازی با روایت او را مشاهده کردیم. حال به گزارش وب‌سایت پی‌سی گیمر، شان بین ادای متن‌های درخت تکنولوژی را نیز برعهده دارد.

در بازی Civilization VI هرگاه به فناوری جدیدی دست می‌یابید، صدای شان بین را خواهید شد که نقل قولی مشهور و مرتبط را به زبان می‌آورد. با استناد به ویدیو منتشر شده در وب‌سایت پی‌سی گیمر می‌توان گفت که وی به نحو احسن از پس وظیفه خود برآمده است. شان بین اولین بازیگر و هنرمندی نیست که به عنوان صداپیشه در مجموعه Civilization حضور دارد. پیش از این لئونارد نیموی، بازیگر نقش «کاپیتان اسپاک» در مجموعه Star Trek عهده‌دار این وظیفه در بازی Civilization IV بود و پس از مرگ این بازیگر در سال ۲۰۱۵، ویلیام مورگان شپرد بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های Star Trek ،Transformers ،Criminal Minds و Doctor Who جایگزین وی در بازی Civilization V شد. بخشی از نقل قول‌های ادا شده توسط شان بین در بخش درخت فناوری Civilization VI را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

شان مارک بین در سال ۱۹۵۹ در انگلستان متولد شد. این هنرمند ۵۹ ساله فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۸۳ و پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک در تئاتر رومئو و ژولیت آغاز کرد. علاوه بر این شان بین در فیلم‌های The Martian ،Silent Hill: Revelation 3D ،Troy و سریال‌های  Accused ،Legends و Missing به ایفای نقش پرداخته است.

بازی Civilization VI در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده