نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

نویسنده کتاب A Game of Thrones ساخت سریالی براساس رمان Wild Cards را تایید کرد

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده رمان A Game of Thrones، با انتشار پستی در بلاگ شخصی خود، ساخت سریالی را براساس رمان معروف دیگر خود به نام کارت‌های وحشی (Wild Cards) تایید کرد.

جرج آر. آر. مارتین، خالق و نویسنده مجموعه و سریال بازی تاج و تخت (Game of Thronesاعلام کرد، ان‌بی‌سی یونیورسال و زیر مجموعه آن یونیورسال کابل پروداکشن موسوم به UCP، حق ساخت سریالی براساس کتاب گلچین‌های ادبی و رمان موزاییک Wild Cards را برای یک مدت طولانی بدست آورده است. توسعه و ساخت این سریال بلافاصه آغاز خواهد شد و این سریال براساس اولین سری کتاب‌های این مجموعه که به هم پیوسته هستند، ساخته و پخش می‌شود. ملیندا ام. اسنادگراس که از ابتدا تا به امروز  دستیار ویرایشگر و دست راست مارتین در نوشتن کتاب Wild Cards بوده و خالق شخصیت‌هایی چون دکتر کاتیون، دوبل هلیکس و فرانی بلک و نویسنده و تهیه کننده سریال‌هایی چون پیشتازان فضا: نسل بعدی (Star Trek: The Next Generation)، فرمان ستارگان (Star Command)، شک و تردید منطقی (Reasonable Doubts) و نیمرخ (Profiler) است، به عنوان تهیه کنندی اجرایی به همراه گرگوری نوک، تهیه کننده فیلم قرمز (RED)، در این مجموعه حضور خواهد داشت. مارتین به علت قراردادی که با شبکه HBO دارد، در ساخت این سریال دخالت و حضور ندارد. وی همچنین مشغول نوشتن و تکمیل کتاب بادهای زمستان (The Winds of Winter)، ششمین جلد از مجموعه کتاب‌های ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire)، است.

برنامه‌ها و سریال‌های گروه UCP را می‌توان از شبکه‌ها و کانال‌های مختلف تماشا کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به آقای ربات (Mr. Robot)، کلنی (Colony)، سوتس (Suits)، درد‌های سلطنتی (Royal Pains) و Playing House از شبکه USA Network، جادوگران (The Magicians)، دوازده ‌میمون (12‌Monkeys) و Killjoys از شبکه Syfy، سلطنتی (The Royals) از شبکه E! و Difficult People از شبکه Hulu اشاره کرد. مانک (Monk)، غیب‌گو (psych) و ناوبر فضایی گالاکتیکا (Battlestar Galactica) هم دیگر سریال‌های تولید و پخش شده این گروه است.

اتفاقات کتاب Wild Cards از ۱۵ سپتامبر ۱۹۴۶ آغاز می‌شوند؛ زمانی که ویروسی در آسمان منهتن منتشر و پخش می‌شود و در ادامه در سراسر جهان که از آن بی‌خبر هستند، انتشار می‌یابد. ۹۰ درصد مردم آلوده به طرز وحشتناکی کشته می‌شوند، ۹ درصد مردم با در هم تنیدن و تغییر شکل به جوکر تبدیل می‌شوند و ۱ درصد هم قدرت فوق العاده و غیر قابل پیش بینی را بدست می‌آورند. در این کتاب دنیا دیگر هرگز مانند گذشته نمی‌شود. اولین جلد از مجموعه Wild Cards در سال ۱۹۸۶ منتشر شد و فینالیست جوایز هوگو در آن سال شد که در نهایت در مقابل کامیک Watchman اثر آلن مور، شکست خورد. تا به امروز بیست و دو جلد از این کتاب منتشر شده است و بیست و سومین جلد آن به نام High Stakes، برای انتشار در اواخر ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است. کتاب Wild Cards همچنین در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، آلمان، برزیل، اسپانیا، مکزیک، روسیه، ژاپن، ایتالیا و انگلستان هم ترجمه و منتشر شده است. مارتین در توصیف این مجموعه می‌گوید:

Wild Cards مجموعه‌ای از کتاب‌ها، رمان‌های گرافیکی، بازی و موارد دیگر است. اما بیشتر از همه آن یک جهان بزرگ، متنوع و هیجان انگیز همانند جهان دنیای کامیک‌های مارول و دی‌سی است (هرچند تا حدودی خشن‌تر و و بطور قابل توجهی واقع بینانه‌تر و منسجم‌تر است)، در سریال ساخته شده بر‌اساس این مجموعه بازیگران بزرگی برای شخصیت‌های اصلی و فرعی حضور خواهند داشت. هزاران داستان در داخل جهان Wild Cards وجود دارد و من امیدوارم گرگوری، ملیندا و UCP قادر به روایت بسیاری از این داستان‌ها باشند، من فقط یک چیز را می‌توانم تقریبا و با اطمینان بگویم. شما خواهید دید که داستان Croyd Crenson بدون در نظر گرفتن شکل نهایی سریال یا سریال‌ها به پایان می‌رسد و این امر می‌تواند دنیای Wild Cards را بدون اسلیپر (لقب Croyd Crenson) کند.

نظر شما در مورد ساخت سریال Wild Cards چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده