نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴

فیلم «گشت ارشاد 2» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد

فیلم گشت ارشاد برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ روی پرده سینماها رفت و موضوع و سبک متفاوت آن باعث شد تا با اقبال عمومی مواجه شود. حالا عوامل قسمت دوم فیلم خبر از رونمایی در ۳۵امین جشنواره فیلم فجر می‌دهند. 

قسمت اول گشت ارشاد از آن دسته فیلم‌های متفاوت اجتماعی با دست‌مایه‌های طنز بود که توانست پای سینمادوستان را به سالن‌های اکران این فیلم باز کند. قسمت دوم فیلم در حال حاضر مراحل فیلمبرداری را در تهران پشت سرمی‌گذارد؛ این در حالی است که تا کنون ۶۰ درصد از فیلم ضبط شده است.

حمید فرخ‌ نژاد، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی از جمله بازیگران اصلی فیلم هستند که تا به حال در لوکشین‌های مختلف جلوی دوربین گشت ارشاد ۲ به ایفای نقش پرداخته‌اند.  مهدی ماهانی آخرین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده و طی روزهای آینده دو بازیگر دیگر اضافه خواهند شد. حسن ایوبی نیز تدوین این فیلم را عهده‌دار است.

این فیلم به صورت همزمان با فیلمبرداری تدوین می‌شود و قرار است در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود. در خلاصه داستان گشت ارشاد ۲ که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد تهیه می‌شود آمده است:

عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به‌هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره...

در ادامه می‌توانید عکس‌های جدیدی از این فیلم را تماشا کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده