// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

بروزرسانی بازی موبایل Injustice: Gods Among Us با محوریت فیلم Suicide Squad منتشر شد

بر طبق اعلام بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر، نسخه موبایل بازی Injustice: Gods Among Us با محتواهایی مرتبط با فیلم سینمایی جوخه انتحار (Suicide Squad) بروزرسانی شده است. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

جمعه هفته گذشته فیلم سینمایی Suicide Squad در نهایت اکران شد. این فیلم که به واسطه انتشار اخبار متعددی از جمله اعتراض طرفداران به نمره وب‌سایت راتن تومیتوز، وجود مشکلات از ابتدای آغاز به ساخت و احتمال اکران نشدن در کشور چین، صدر اخبار را در دست داشت، روایت‌گر تلاش گروهی از ضدقهرمان‌های کمپانی دی‌سی در جهت نابودی تهدیدی که بشریت را تهدید می‌کند. حال کمپانی سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر اعلام کرده است که محتواهای برگرفته از این فیلم سینمایی به نسخه موبایل Injustice: Gods Among Us اضافه خواهد شد.

در جدیدترین بروزرسانی این بازی، شخصیت ددشات (با بازی ویل اسمیت در فیلم سینمایی Suicide Squad) در لیست شخصیت‌های قابل بازی قرار گرفته و پوسته منطبق با فیلم سینمایی جوخه انتحار نیز برای شخصیت‌های جوکر و هارلی کوئین ارائه می‌شود. همچنین جوایز متعددی از جمله چندین Companion Card جدید که از این فیلم الهام گرفته شده‌اند به بخش‌های چالش (Challenge)، چندنفره و بقا (Survivor) اضافه می‌شود.

بازی Injustice: Gods Among Us

پیش از این نیز بروزرسانی مبتنی بر فیلم سینمایی Batman v Superman: Dawn of Justice برای بازی Injustice: Gods Among Us عرضه شده بود که تا تاریخ ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) قابل تجربه بود. بروزرسانی جدید این بازی، اولین حضور شخصیت‌های فیلم سینمایی Suicide Squad در قالب یک بازی موبایل نیست. مدتی پیش بازی Suicide Squad: Special Ops بر روی این پلتفرم عرضه شده بود که شخصیت‌های ددشات، هارلی کوئین و ال دیابلو را در مقابل موجی از سربازان شبه-زامبی قرار می‌دهد.

بازی Injustice: Gods Among Us، محصول استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. داستان، مکانیک‌های گیم‌پلی و استفاده از شخصیت‌های کمپانی دی‌سی کامیکز توسط منتقدین تحسین شده و علاوه بر تبدیل شدن به پرفروش‌ترین بازی ایالات متحده آمریکا و بریتانیا به در ماه انتشار، توانست چندین جایزه بهترین بازی مبارزه‌ای را بدست آورد. این بازی در جهانی جریان دارد که سوپرمن پس از به قتل رساندن لوئیس لین و نابود کردن متروپولیس، حکومتی دیکتاتوری تشکیل داده که بتمن با کمک شخصیت‌های جهان دی‌سی قصد نابودی آن را دارد. انتظار می‌رود که دنباله این بازی با نام Injustice 2 در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده