نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

فیلم Suicide Squad ممکن است در کشور چین اکران نشود

فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) سرانجام این هفته با حواشی زیادی اکران شد اماگفته شده این فیلم ممکن است در دومین بازار بزرگ جهان یعنی چین به روی پرده نرود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اکران فیلم‌هایی با بودجه عظیم در کشور چین از اهمیت زیادی برای استودیو‌های هالیوود برخودار است و بخش عمده‌ای از فروش بین المللی خود را مدیون اکران در این کشور هستند. اما با وجود اینکه فیلم Suicide Squad رکورد بیشترین فروش در زمان شروع اکران در ماه آگوست را خواهد شکست، اما کمی بعید است این فیلم در کشور چین اکران شود. بنا به گفته هالیوود ریپورتر، تاکنون تاریخ اکرانی برای فیلم Suicide Squad وجود ندارد و منابع نزدیک به صنعت فیلم چین گفته‌اند ممکن است این فیلم در این کشور منتشر و اکران نشود.

واردات و توزیع فیلم خارجی در کشور چین بر عهده انجمن فیلم چین است که مورد حمایت دولتمردان این کشور هستند، اما هالیوود ریپورتر اعلام کرده تا به امروز تاریخ انتشاری برای فیلم Suicide Squad در برنامه و جدول زمانبندی کشور چین در نظر گرفته نشده است. این سایت به نقل از یکی مدیران این انجمن می‌گوید:

آن‌ها فکر می‌کنند فیلم Suicide Squad، فیلم مناسبی برای اکران و انتشار در کشور چین نیست.

برادران وارنر در حال حاضر نام این فیلم را به علت اشاره به کلمه خودکشی، برای اکران در کشور چین از Suicide Squad به Special Task Force X تغییر داده است. اما با توجه به حدس و گمان‌ها به نظر می‌رسد به علت فضای تاریک و هرج و مرج فیلم که با سانسور کشور چین مغایرت دارد، این فیلم احتمالا در این کشور به روی پرده نخواهد رفت. این فیلم رده‌بندی سنی ۱۳ سال را در آمریکا دریافت کرده است. در رابطه با بازار داخلی، این فیلم در افتتاحیه شب پنج شنبه شب توانسته است فروش ۲۰/۵ میلیون دلار را ثبت کند و طبق گزارشی که ورایتی منتشر کرده است، این فیلم رکورد بهترین افتتاحیه آخر هفته را در ماه آگوست خواهد شکست. انتظار می‌رود این فیلم در ۳ روز نخست اکرانش بیش از ۱۲۵ میلیون دلار فروش کند، که با وجود دریافت نقدهای ضعیف از سوی منتقدان، تبدیل به بهترین افتتاحیه ماه آگوست را در تمام دوران از نظر فروش خواهد شد.

فیلم Suicide Squad داستان یک گروه شرور بزرگ که محکوم به مرگ هستند را روایت می‌کند، این گروه به طور پنهانی توسط دولت ایالات متحده برای ماموریت‌های خطرناک و مرگباری را در ازای کاهش مدت محکومیت آن‌ها در زندان، استخدام می‌شوند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید آیر،  کارگردان فیلم خشم (Fury) است و جرد لتو در نقش جوکر در کنار ویل اسمیت در نقش ددشات و مارگو رابی در نقش هارلی کوئین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارا دلیوین، وایولا دیویس، جای کورتنی و جی هرناندس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. بن افلک نیز در نقش بروس وین / بتمن حضور کوتاهی را در این فیلم خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده