نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: بررسی نتایج روز سوم و پایانی مرحله گروهی

بالاخره دیشب رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات The International 6 بازی Dota 2 به پایان رسید که از جالبترین نتایج آن می‌توان به سقوط Secret و Liquid به جدول بازنده‌ها اشاره کرد. با زومجی همراه باشید.

دیشب شاهد برگزاری دو بازی باقی مانده تیم‌ها در مرحله گروهی مسابقات The International 6 بودیم و این بار نتایج دو گروه به نحوی رقم خورد که حتی جدول TieBreaker نیز تشکیل نشد. در گروه اول تیم‌های Alliance ،Wings ،EG و OG توانستند با کسب نتایجی مطلوب راهی جدول برنده‌ها شوند. تیم EG که به یک برد برای قطعی کردن صعود خود نیاز داشت توانست در بازی با LGD به هدف خود برسد اما در مسابقه بعدی تیم Alliance در هر دو بازی این تیم را مغلوب کرد تا Ratboys نیز خیالشان از حضور در جدول برنده‌ها راحت شود.

تیم Na'Vi که عملکرد چندان مطلوبی تا روز دوم رقابت‌ها نداشت، در بازی‌های پایانی خود ۲ برد و ۲ شکست را به دست آورد که برای صعود آن‌ها به بخش برنده ها کافی نبود تا در بخش بازنده‌ها برای باقی ماندن در تورنمنت تلاش کند. Fly و همراهانش در تیم OG نیز شبی بدون شکست را پشت سر گذاشتند تا سرگروهی گروه اول را در روز پایانی تصاحب کنند با روحیه‌ای مضاعف منتظر آغاز مرحله حذفی باشند.

اما در گروه دوم Ehome همچنان تیم شگفتی ساز مرحله گروهی است و در دیدارهای دیشب نیز این مجموعه چینی با کسب ۳ برد و ۱ شکست صدر نشینی خود را تثبیت کرد. تیم DC هر چند مجموعه‌ای ضعیف به شمار نمی‌رفت ولی کسب ۱۱ پیروزی آن هم در گروهی که Secret ،Liquid ،Newbee و MVP حضور داشتند کمی دور از انتظار به نظر می‌رسید ولی این تیم با نمایشی خیره کننده خود مکان دوم این گروه را کسب کرد. با توجه به نتایج روز پایانی طرفداران دو تیم Liquid و Secret بسیار نگران هستند چرا که با توجه به عملکرد ضعیف این دو تیم احتمال حذف آن‌ها در روز اول مرحله حذفی مسابقات وجود دارد. نتایج پایانی جدول مرحله گروهی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

final dat group stage ti6

تیم‌ها تا ۸ آگوست (۱۸ مرداد) استراحت خواهند داشت و جدول مرحله حذفی نیز به شرح زیر است:

playoff ti6 bracket

در جدول مرحله حذفی و بخش بازنده‌‌ها دیدارهای بسیار حساسی مانند Liquid VS Na'Vi و Secret VS LGD وجود دارد که بدون شک تماشا کردن آن‌ها حتی مهمتر بازی‌های بخش برنده‌ها خواهد بود چراکه مبارزه این تیم‌ها برای بقا در مسابقات است و باید با تمام توان به مصاف حریفان خود روند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده