نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: بررسی نتایج روز دوم مرحله گروهی

در روز دوم مسابقات The International 6 بازی Dota 2 شاهد نتایجی جالب و عجیب بودیم تا جداول مرحله گروهی کمی پیچیده شود. با زومجی همراه باشید.

ابتدا از گروه اول مسابقات The International 6 شروع می‌کنیم که یکی از مهمترین دیدارهای آن رقابت سنتی تیم‌های Alliance و Na'Vi بود. در این مسابقه برعکس تورنمنت‌های قبلی این Alliance بود که از حریف خود یک سر وگردن بالاتر قرار گرفت و توانست در هر دو دیدار Na'Vi را شکست دهد تا انتقام باخت‌های گذشته را از این تیم بگیرد. در این گروه تقریبا EG خیال خود را از حضور در جدول برنده‌ها راحت کرد اما برای قطعی شدن جایگاهش نیاز به حداقل پیروزی در یک دیدار از چهار دیدار روز سوم دارد. LGD که روز اول را در بالای جدول سپری کرده بود دیشب تمام دیدار خود را باخت تا جایگزین Na'Vi در قسمت پایینی جدول گروه اول شود. البته نباید از تیم TNC غافل شد که توانسته نتایج دور از انتظاری کسب کند و در رده میانی جدول قرار دارد. تیم OG نیز طبق معمول به لطف درخشش Miracle و پشتیبانی عالی Fly همچنان در جایگاه بالایی جدول قرار دارد و احتمالا مشکل خاصی برای صعود به مرحله گروهی و حضور در بخش برنده‌ها نخواهد داشت.

اما تمام اتفاقات مهم روز دوم در گروه دوم رقابت‌ها رخ داده است و در همین ابتدا سوالی مطرح می‌شود که آیا Ehome سناریو CDEC در سال پیش را دوباره تکرار خواهد کرد؟ عملکرد این دو تیم تا به اینجای کار در هر دو سال شبیه هم بوده و از آنجا که هر دو متعلق به منطقه چین هستند عده‌ای گمانی زنی می‌کنند که این تیم می‌توانند مانند CDEC در TI5 شگفتی ساز شوند. در روز دوم تیم Ehome توانست هر ۳ بازی و ۶ مسابقه خود را پیروزی پشت سر بگذارد و در راس گروه خود قرار بگیرد.

اما هر چه عملکرد این تیم چینی تحسین برانگیز بود Puppy و همراهانش بدترین روز خود را پشت سر گذاشتند و در هر شش دیدار خود بازنده بودند. بدین ترتیب جدول گروه دوم به صورت عجیبی پیچیده به نظر می‌رسد و حتی عملکرد عالی Ehome نیز نمی‌تواند آن‌ها را ۱۰۰٪ راهی جدول برنده‌ها کند؛ چراکه مطمئنا تیم مطرحی مثل Secret تمام تلاش خود را برای پیروزی در چهار دیدار باقی مانده خود خواهد کرد. در گروه دوم تیم‌های مدعی Newbee و Liquid تا به حال فقط نتایجی متوسطی کسب کردند که البته شاید دلیل خاصی داشته باشد و می‌خواهند در مرحله اصلی قدرت خود را نشان دهند. در این گروه تیم‌هایی مثل VG.R و Fnatic که بدون برد روز اول را به پایان رسانده بودند دیشب به ترتیب در چهار و دو مسابقه خود به پیروزی دست یافتند تا همچنان امیدوار به کسب جایگاه بهتر در روز پایانی مرحله گروهی باشند. جدول رقابت‌ها را بعد از پایان روز دوم مشاهده خواهید کرد:

day 2 ti6 group stage

اما با توجه به وضع فعلی هر دو گروه احتمال کسب نتایج مشابه بسیار زیاد است و مطمئنا شاهد جدول Tiebreaker نیز خواهیم بود. از هر گروه ۴ تیم اول به جدول برنده‌ها و چهار تیم آخر به بخش بازنده‌ها خواهند رفت.

زمان دیدارهای روز پایانی مرحله گروهی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

OG vs TnC ۲۰:۳۰ به وقت تهران
Wings vs Na`Vi ۲۰:۳۰ به وقت تهران
.Escape vs Alliance ۲۰:۳۰ به وقت تهران
EG vs LGD ۲۰:۳۰ به وقت تهران
Wings vs LGD ۲۲:۳۰ به وقت تهران
Alliance vs EG ۲۲:۳۰ به وقت تهران
OG vs Na`Vi ۲۲:۳۰ به وقت تهران
TnC vs .Escape ۲۲:۳۰ به وقت تهران
Liquid vs DC Dota2 ۰۰:۳۰ به وقت تهران
Fnatic. vs MVP.phx ۰۰:۳۰ به وقت تهران
Newbee vs Secret ۰۰:۳۰ به وقت تهران
VG.R vs EHOME ۰۰:۳۰ به وقت تهران
Secret vs Liquid ۰۲:۳۰ به وقت تهران
VG.R vs Fnatic. ۰۲:۳۰ به وقت تهران
Newbee vs MVP.phx ۰۲:۳۰ به وقت تهران
DC Dota2 vs EHOME ۰۲:۳۰ به وقت تهران


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده