// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

تماشا کنید: ویدیوی جدید Battlefield 1 سلاح های بازی را نشان می دهد

الکترونیک آرتز در ادامه سری ویدیوهای Battlefield 1 این بار به سراغ معرفی سلاح‌های این بازی اول شخص تیراندازی رفته است. در این ویدیو قادر هستیم تا در کنار سلاح‌ها توضیحاتی را نیز از سازندگان بازی پیرامون نحوه طراحی این اسلحه‌ها بشنویم.

در تازه‌ترین تریلر منتشر شده از بازی بتل‌فیلد ۱ (Battlefield 1) تعدادی از کارکنان استودیو دایس (DICE) در کنار صحبت در رابطه با سلاح‌های دوران جنگ جهانی اول، توضیحاتی را پیرامون نحوه تحقیقات استودیو برای خلق دوباره این سلاح‌های فراموش شده ارائه می‌دهند. ما همچنین فرصت دیدن برخی تصاویر پشت صحنه استودیو دایس از شلیک گلوله با اسلحه‌های کلاسیک به عنوان بخشی از پروسه تحقیقات را داریم. علاوه بر این، ویدیو شامل تصاویر مختلفی از سلاح‌ها از جمله سلاح‌‌های Melee، مسلسل، تفنگ و اسلحه کمری نیز می‌شود.

در حقیقت انتخاب جنگ‌جهانی اول برای روایت داستان Battlefield 1 از ریسک بالایی برای الکترونیک آرتز برخوردار است. هرچند به اعتقاد این شرکت بسیاری از مخاطبین اطلاعات کاملی از تکنولوژی‌های در دسترس آن دوران ندارند.

بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز در این رابطه گفت:

آنچه مردم در رابطه با جنگ جهانی اول نمی‌دانند، گذار تکنولوژی در جریان نبرد است. مردم جنگ را سوار بر اسب شروع کرده و با هواپیما، تانک، ناو جنگی و زیردریایی به پایان رساندند و این فرصتی بزرگ برای ما جهت ساخت یک بازی پیرامون آن بود.

طبق اعلام الکترونیک آرتز در هفته جاری، این شرکت انتظار دارد تا Battlefield 1 فروشی کمتر از ۱۵ میلیون نسخه داشته باشد؛ این مقدار، فروشی است که معمولا یک بازی Battlefield تجربه می‌کند. این سخنان نشان می‌دهد که الکترونیک آرتز در رابطه با انتظارات خود پیرامون موفقیت بالای Battlefiled 1 کمی محافظه‌کار است.

هرچند برخی بازیکنان در قالب برنامه دسترسی سریع زودتر از سایرین قادر به تجربه این بازی هستند. با این حال، الکترونیک آرتز در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) رسما Battlefield 1 را عرضه خواهد کرد. به دنبال آزمایش آلفا بازی، نسخه بتا نیز قبل از عرضه این بازی، منتشر می‌شود.

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده