// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ عرضه بازی Darkest Dungeon برای پلی‌ استیشن ویتا و پلی استیشن 4 مشخص شد

پس از در دسترس قرار گرفتن بازی Darkest Dungeon برای کاربران پی‌سی، تاریخ انتشار این بازی برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4 مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه بازی Darkest Dungeon برای کاربران استیم در اوایل سال جاری میلادی، استودیو ردهوک گیمز، سازنده این بازی، تایخ عرضه Darkest Dungeon را برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4 مشخص کرد. بازی Darkest Dungeon در تاریخ ۸ مهرماه (۲۷ سپتامبر میلادی) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد.

این بازی در ابتدا قرار بود زودتر عرضه شود ولی توسط تیم سازنده در ماه آوریل میلادی تاخیر خورد. این کار باعث شد تا استودیو سازنده بتواند بیشتر بر روی همخوانی این بازی با کنترلر پلتفرم‌ها کار کند. در ادامه اخبار گفته شده که یک سری محتویات جدید برای رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده که همزمان با عرضه رسمی این بازی بر روی پلتفرم‌های سونی، در اختیار آن‌ها نیز قرار خواهد گرفت. در حال حاضر Darkest Dungeon شامل ۱۵ قهرمان و  ۴۰ رویداد و مرحله داخل شهر است.

بازی Darkest Dungeon در فروشگاه سونی ۲۵ دلار قیمت گذاری شده است و اگر جز مشترکین پلاس هستید، می‌توانید بازی را با ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید. خبر خوب دیگر در مورد Darkest Dungeon این است که این بازی از قابلیت خرید بین پلتفرمی برخوردار است. به عبارتی شما با خرید این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 می‌توانید آن را به صورت رایگان بر روی کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا بازی کنید. همچنین سیوها و فعالیت‌های شما در بازی نیز بر روی هر دو پلتفرم قابل همگام سازی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده