نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

کمپانی لاجیتک از اولین ماوس‌های بی‌صدای خود رونمایی کرد

کمپانی لاجیتک امروز دو ماوس جدید معرفی کرد که به عنوان اولین ماوس‌های کاملا بی‌صدای این کمپانی معرفی شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مشهور و سوییسی Logitech که در زمینه ساخت تجهیزات جانبی رایانه‌های شخصی فعالیت می‌کند، امروز دو ماوس جدید معرفی کرده است که به عنوان اولین ماوس‌های کاملا بی‌صدای این کمپانی نامگذاری شده‌اند. این دو ماوس M330 Silence Plus و M220 Silence نام دارند و طبق اعلام لاجیتک، هیچ تفاوتی با ماوس‌های معمولی از حیث حس کلیک کردن ندارند و فقط صدای اضافی تولید نمی‌کنند. این کمپانی در مورد ماوس‌های جدید خود گفت:

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که دائم در حال تعامل با دیگر افراد هستیم. اگر در محل کار یا منزل شما افراد دیگری هم زندگی می‌کنند، پس این امر که کار کردن شما صدایی تولید نکند و برای آن‌ها مزاحمتی ایجاد نکند، بسیار ضروری است. به همین دلیل هم ما ماوس‌های M220 Silence و M330 Silence Plus را طراحی کرده‌ایم. مهندسین ما دلیل تولید صدا در اثر کلیک کردن با ماوس را پیدا کرده و بدون اینکه مشکلی برای کارکرد ماوس ایجاد شود، آن را رفع کرده‌اند.

امروز لوازم جانبی و سخت‌افراز‌های بی‌صدا طرفداران زیادی دارند و کمپانی‌های بزرگ سعی می‌کنند تا خنک‌کننده‌ها، کارت‌های گرافیکی و حتی کیبورد‌هایی کاملا بی‌صدا طراحی کنند. در نتیجه انتظار می‌رود که ماوس‌ های جدید لاجیتک هم با استقبال خوبی روبرو شوند. ماوس M330 Silent Plus در ماه سپتامبر با قیمت ۲۹/۹۹ دلار و ماوس M220 Silent هم در ماه اکتبر با قیمت ۲۴/۹۹ دلار عرضه می‌شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده