نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶

وضعیت فعلی سریال شهرزاد ۲ از زبان سرمایه‌گذار این مجموعه

سیدمحمدهادی رضوی، سرمایه‌گذار سریال شهرزاد، اطلاعات جدیدی از روند تولید فصل جدید این مجموعه ارائه و همچنین تأکید کرد که فصل دوم قطعاً ساخته خواهد شد.

بعد از به پایان رسیدن فصل اول سریال شهرزاد و موفقیت چشم‌گیر آن در شبکه‌ی نمایش خانگی، همه‌ی طرفداران منتظر فصل دوم آن هستند. حال سیدمحمدهادی رضوی سرمایه‌گذار این سریال این اطمینان را داده که شهرزاد ۲ حتماً ساخته خواهد شد. او در این مورد گفته است:

فکر می کنم عده ای دوست ندارند «شهرزاد ۲» ساخته شود چون از اختلاف میان عوامل و دیگر مسایل سخن می گویند درحالیکه هیچ اختلافی وجود ندارد و تنها ممکن است دیدگاه ها و نظرهای مختلف وجود داشته باشد که در «شهرزاد ۱» هم بود اما اگر قرار بود این اختلاف دیدگاه ها پررنگ باشد اصلا «شهرزاد ۱» به نتیجه نمی رسید.

رضوی پروژه‌ی اعلام نشده‌ی دیگری نیز دارد که بخش اعظم آن خارج از کشور فیلمبرداری خواهد شد. وی در مورد این پروژه گفت همانند شهرزاد کار پربازیگری خواهد بود و تا کنون ۶ قسمت از آن به نگارش در آمده است.

او در مورد شهرزاد ۲ گفت این پروژه با قدرت به جلو می‌رود. حسن فتحی، کارگردان سریال مشغول بازنویسی فیلمنامه است در حالی که در شهرزداد ۱ این کار به ندرت انجام می‌شد. رضوی همچنین اعلام کرد آن‌ها در حال ثبت جهانی شهرزاد ۲ هستند:

اگر روند این کار به طور کشید به این دلیل است که برنامه های زیادی برای این پروژه داریم و یکی از آنها ثبت جهانی «شهرزاد ۲» است. «شهرزاد ۱» را  بسیاری از مردم به صورت حلال می خریدند اما از شبکه های ماهواره ای هم پخش می شد و چون ما آن را به صورت بین المللی ثبت نکرده بودیم نمی توانستیم از کسی شکایت کنیم اما برای فصل دوم آن بنا داریم این اقدام را انجام دهیم.

اینطور که به نظر می‌رسد روند پیش‌تولید شهرزاد ۲ با کیفیت بیشتری نسبت به فصل قبلی پیش می‌رود و باید انتظار مجموعه‌ی قوی‌تری را داشته باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده