// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

اسکوئر انیکس لیست بازی های توکیو گیم شو ۲۰۱۶ را اعلام کرد

شرکت اسکوئر انیکس لیست کامل بازی‌های حاضر در نمایشگاه توکیو گیم شو 2016 را اعلام کرد. در این لیست بازی‌هایی شامل Kingdom Hearts 2.8 و Final Fantasy 12 HD به چشم می‌خورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۶، اسکوئر انیکس، کمپانی ژاپنی سازنده بازی‌های مجموعه Final Fantasy از لیست کامل بازی‌های حاضر در این نمایشگاه رونمایی کرد.

طبق اعلام این کمپانی، بازی Final Fantasy 12: The Zodiac Age در این نمایشگاه قابل بازی نخواهد بود با این حال، در کنار نمایش روی سن، ویدیوی تبلیغاتی جدیدی از این بازی پخش خواهد شد. از سوی دیگر در جبهه کینگ‌دام هارتز نیز شاهد قابل بازی بودن Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue در کنار یک تریلر جدید هستیم. لیست کامل بازی‌های این کمپانی با ذکر کنسول هر بازی و همچنین برنامه نمایش بازی برروی استیج یا استودیو به شرح زیر است:

متاسفانه اسکوئر انیکس اشاره‌ای به دو بازی پر طرفدار Final Fantasy 7 Remake و Kingdom Hearts 3 نکرده و ظاهرا نباید انتظار برنامه‌ای پیرامون این دو بازی در نمایشگاه بازی توکیو داشته باشیم. امیدواریم در سال ۲۰۱۷ جزئیات بیشتری را از بازی‌های فوق بدست بیاوریم.

هر یک از بازی‌های فوق در روی استیج، استودیو یا در قالب تریلر به نمایش گذاشته می‌‌شوند. تمام نمایش ها به صورت زنده و از طریق دو وب‌سایت یوتیوب و نیکو نیکو برای علاقمندان در روزها ۱۷ و ۱۸ سپتامبر (۲۷ و ۲۸ شهریور) در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت گماتسو به لینک و زمانبندی نمایش هر یک از بازی‌های فوق دسترسی پیدا کنید.

نمایشگاه TGS 2016 (توکیو گیم‌ شو) از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر (۲۵ تا ۲۸ شهریور) در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده