نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

شخصیت لئون اس کندی در Resident Evil 7 حضور نخواهد داشت

مت مرسِر، صداپیشه شخصیت لئون اس‌ کندی در بازی رزیدنت ایول، اعلام کرده که این شخصیت در نسخه هفتم بازی حضور نخواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بنیاد ESRB اطلاعاتی از بازی Resident Evil 7 منتشر و در آن ذکر کرد که شخصیت اصلی بازی «ایتان»‌ نام دارد. با این حال هنوز هم این سوال برای طرفداران قدیمی این سری مطرح است که آیا در این بازی شاهد حضور شخصیت‌های مشهور این مجموعه خواهیم بود یا خیر. برای این دسته افراد، مت مرسِر، صداپیشه شخصیت لئون اس کندی، خبر بدی داشته است؛ وی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که این شخصیت نقشی در Resident Evil 7 ندارد:

واقعیت این است که کپکام تصمیم گرفته تا شخصیت‌های کلاسیک این سری در نسخه هفتم حضور کم‌رنگ‌تری داشته باشند. به همین دلیل هم من می‌گویم که لئون نقشی در داستان قسمت هفتم به صورت مستقیم ایفا نمی‌کند. البته به نظر من این یک تصمیم خوب از جانب کپکام است. چرا که Resident Evil 6 با آنچه که این کمپانی انتظار می‌کشید فاصله داشت و در نتیجه این تصمیم خوبی است که آن‌ها بخواهند دوباره سری Resident Evil را با یک داستان کاملا جدید به ریشه‌های ترسناکش برگردانند. همچنین شاید اگر این تصمیم نتیجه خوبی داشته باشد، روزی شاهد ارتباط دادن داستان جدید به داستان نسخه‌های کلاسیک بازی باشیم.

بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد و امکان تجربه کامل آن با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR هم وجود دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده